☾
Hazan, Alkan'ın yanındaki varlığının verdiği güvenle ona her şeyi anlatıp, yoluna devam etmeye karar verdi. Ancak bu sefer tek başına değil, yanında güvenebileceği arkadaşları ve Alkan vardı. Bu mücadele sadece onun değil, mücadeleyi göze alan herkesin mücadelesiydi. Hazan, yeni bir plan yapmak üzere arkadaşlarıyla buluşmak için şirketin yolunu tuttu.Ofise vardığında, arkadaşları onu bekliyordu. Hazan'ın kararlılığı onların da cesaretini artırmıştı.
"Hazır mısınız?" diye sordu Hazan, odanın ortasında durarak.
"Her zaman," diye cevapladı Bora. "Ne yapmamız gerekiyor?"
"Bu sefer birlikte hareket edeceğiz," dedi Hazan. "Öncelikle elimizdeki bilgileri incelememiz gerekiyor. USB'deki verileri analiz etmek için zamana ihtiyacımız var."
Ceren, bilgisayarını açarak USB'yi taktı. Ekranda çeşitli dosyalar belirdi. "Burada çok fazla bilgi var," dedi heyecanla. "Bu, büyük bir komplonun sadece bir kısmı olabilir."
Atlas, ekrana yaklaşıp dosyaları inceledi. "Bu belgeler arasında birkaç tanıdık isim var. Babana karşı olan insanlar mı, yoksa müttefik mi, anlamamız lazım."
Alkan, sessizce Hazan'ın yanında duruyordu. "Bu bilgileri doğru kullanmalıyız. Düşmanlarımızın kim olduğunu öğrenmek ve onların hamlelerini önceden tahmin etmek zorundayız."
Hazan, arkadaşlarına güven dolu bir bakış attı. "Evet, bu mücadelede yalnız değilim. Hep birlikte bu işin üstesinden geleceğiz."
Dışarı çıktıktan sonra Alkan da Hazan'ın ardından çıktı.
"Güzüm"
"Bu 'Güzüm' olayı ne?" diye sordu Hazan, kaşlarını çatıp yüzüne ciddi bir ifade takınarak. "Unutamadığın eski sevgilin falan mı? Ayrıca, benim bir ismim var ve onun dışındaki hitapları kullanmayı sevmem. Hele ki bu hitap 'tesadüfen' tanıştığım bir adamın eski sevgilisinin ismiyse."
Alkan hafifçe gülümseyerek omuzlarını silkti. "Oo, bunları konuşmak için erken değil mi?"
"Anlamadım, neyi?"
"Eski sevgililerimle ilgilenmen diyorum. Çok erken."
"Banane senin sevgilinden, hem konuyu değiştirme. Bana öyle seslenmeni istemiyorum."
"Şu an sen de sevgili konusunu değiştiriyorsun ama tamam, öyle olsun bakalım, Güzüm."
Hazan'ın gözleri sinirle parladı. "Ne meraklıymışsın sen de sevgiliye."
Alkan daha da gülümsedi. "Yüzündeki ifadeyi fotoğrafla ölümsüzleştirmek isterdim."
"Efendim?"
"Belgeler diyordum, bana baktığın kadar onlara baksaydın bulmuştun bile."
"Sinir bozucu, egoist herifin tekisin."
"Bu ifadeyi de istek listeme ekledim" diyip güldü.
Hazan iç çekip gözlerini devirdi.
O sırada Alkan'ın telefonuna gelen aramayla göz teması bozuldu. Telefonuna bakıp hızla cevap verdi. "Efendim, Kadir?"
Diğer taraftan Kadir'in sesi geldi. "Abi, senin işle alakalı bir bilgiye ulaştım da. Önemli bence."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Intikam ve Aşk
Любовные романыBabasının ölümünün ardından tüm hayatı değişmiş olan Hazan Yıldırım artık güçsüz bir çocuk değildi.Hayatın onu sürüklediği tesiste eğitim almış,başarılı ajan olmuştu.Çok zorluklar yaşayan küçük Hazan,hayatın ona neden böyle davrandığını anlamak için...