Vem är det?

73 11 1
                                    

En timme senare

Josef och Alex har precis ätit upp brunchen. Dom passade på att ta sin tid och inte stressa, bara ta det lugnt och njuta av varandra. Även om dom mest lagt lite flörtiga kommentarer och rört varandra lite diskret. Alex mage har pirrat nästan konstant på ett bra sätt, men det är något som skrämmer henne ändå. Det har liksom fått henne att inse att hon verkligen är kär. Såklart har hon känt det innan också (dom har ju ändå sagt att dom älskar varandra), men nu blev det på något sätt så påtagligt. Hon vet inte vad hon skulle göra om han skulle lämna henne nu, då har hon ingenting kvar.
"Redo att gå?" Frågar Josef och väcker henne ur tankarna, vilket nog är bra innan dom vandrar iväg alldeles för mycket. Hon nickar till svar och dom reser sig.

Josef öppnar dörren och tackar servitrisen snabbt, sedan går dom. Alex tar tag i hans arm till armkrok. Dom går tillbaka samma väg som dom gick dit, långsamt. Josef sneglar mot Alex och möter snabbt hennes blick, känner suget efter hennes kropp växa i honom. Hennes blick väcker känslor i honom som ingen annan gjort förut, allt hon gör blir attraktivt.

När dom är tillbaka hos Josef igen öppnar han porten snabbt. Nästan springer upp för trapporna med Alex i handen skrattandes efter sig. När dom är uppe på hans våning sätter han händerna på hennes kinder och kysser henne intensivt. Han drar händerna ner i hennes nacke och fortsätter vidare till hennes midja, håller i henne hårt. Alex tar sin ena hand ner i hans byxficka och lirkar upp hans nycklar.
"Bråttom eller?" Frågar Alex flörtigt mellan kyssarna samtidigt som han drar med henne närmare dörren. Hon låser upp och han drar in henne och stänger efter sig. Kollar upp mot henne och ler.
"Du är så fin.." Viskar Josef, med ett litet underliggande stön.

Alex blir lite chockad över hur desperat Josef verkar ha blivit efter den här brunchen, men hon älskar det. Hon älskar hur han tar i henne och bekräftar henne. Dom sparkar av sig sina skor och Josef puttar försiktigt men bestämt bak henne mot väggen. Hon fnissar till lite i dom intensiva kyssarna, men det utbyts snabbt mot stön när han kysser henne ner djupt i nacken. Hon sätter en hand mot väggen bakom och en i Josefs nacke för att försöka stödja sig lite. Kyssarna och hur han rör vid henne får henne nästan att falla till golvet.

Josef kan knappt hålla sig uppe när han hör hur Alex stönar när han rör hennes kropp. Han sätter händerna på hennes midja och drar dom upp innanför hennes tröja. Samtidigt byter han sida i nacken och fortsätter kyssa henne där. Men sedan kollar han upp mot henne och möter hennes glittrande blick. Med händerna kvar innanför hennes tröja drar han med henne in mot sovrummet och kysser hennes läppar.

Framme vid sängen i sovrummet snurrar Alex på dom lite och puttar till Josef så att det blir han som ligger i sängen. Hon kryper över honom på alla fyra och drar av hans tröja. När den är av kysser hon honom på munnen, men fortsätter ner över käkbenet och till nacken. Samtidigt drar hon ner sina händer långsamt längst hans bröst hela vägen ner till byxkanten. Då tar Josef tag i hennes tröja och drar av den snabbt, hon hinner knappt märka det. När den är av fortsätter hon pilla vid hans byxkant och börjar knäppa upp hans skärp. Hon kysser honom igen i nacken.

"Alex.." Stönar Josef. Det känns som att han ska spricka snart, hans kropp skriker efter mer. När hans skärp är av hjälps dom åt att dra av hans byxor. Då drar Josef ser henne nära sin kropp och kysser hennes läppar hårt, sedan snurrar han runt så att han blir överst. Alex ser lite förvånad ut nästan. Han knäpper upp hennes gylf och drar ner hennes byxor också. Han kysser hennes mun igen, ännu mer intensivt. Sedan stannar han upp och kollar in i hennes ögon djupt. Låter sedan blicken svepa ner över hennes kropp, det pirrar till i honom.
"Josef?" Viskar Alex frågande när han suttit still i några sekunder, hon rynkar pannan lite.

Alex blir först lite orolig när han stannar upp så där länge, men det försvinner snabbt när hon ser hur han biter sig lite i läppen med ett litet underliggande leende. Han lutar sig fram mot henne igen och drar händerna under hennes rygg, knäpper upp hennes bh och kastar ner den från sängen. Sedan fortsätter han med händerna ner mot hennes troskant.
"Jag älskar dig Alexandra" Viskar han och drar av dom.

En halvtimme senare

"Jag tar en dusch bara" Säger Josef, pussar Alex i pannan och reser sig ur sängen.
"Yes, jag sätter på lite kaffe så länge" Ropar hon efter honom och reser sig ur sängen, hör hur vattnet till duschen sätts på. Hon plockar upp sina kläder från golvet och tar på sig dom igen, ler för sig själv åt hur dom håller på. Kan knappt umgås utan att deras kroppar tar över. Hon går ut mot köket och gör iordning två koppar kaffe, dom är klara ganska precis när Josef kommer ut från badrummet igen.
"Vad gott det luktar, precis vad jag behöver" Säger han på väg fram till bordet.

Dom sätter sig tillsammans och tar varsin klunk.
"Vad vill du göra med resten av dagen då? Klockan är ju bara... strax två." Frågar Josef och tittar mot klockan som sitter uppsatt i köket.
"Vet inte, vill du något speciellt?" Frågar hon tillbaka, hon har som vanligt svårt att bestämma sig.
"Tror det ska regna snart, vi kanske bara ska se en film?" Föreslår han. Alex blir glad över förslaget, det är precis vad hon vill. Bara sitta inne och vila.
"Gärna" Svarar hon snabbt med ett leende och tar en klunk kaffe.

En timme senare

Josef och Alex har satt igång någon ny kriminal film, dom är faktiskt chockade över att den är så bra. Oftast är det ju jobbigt att se sånna filmer när det är så overkligt, dom vet ju hur allt egentligen går till liksom. Men den här filmen var bra. Plötsligt ringer Josefs mobilsignal högt och han sträcker sig fram för att pausa.
"Vill du ge mig den?" Frågar han med snälla ögon mot Alex, hon skrattar till och reser sig.

Hon går mot köksbänken där den ligger och läser på den vem det är som ringer. *Sofie* 'Vem är Sofie?' Tänker hon för sig själv och stannar upp lite.
"Vem är det?" Ropar Josef och Alex vaknar till igen.
"Sofie" Svarar hon och går tillbaka mot honom, men långsamt. Hon vill nästan inte att han ska hinna svara, men får dåligt samvete när hon inser vad hon håller på med. Det är väl bara någon kompis?
"Va? Ringer Sofie?" Undrar Josef förvånat och tar emot sin mobil. Han tittar på den men hinner inte svara innan hon har lagt på.
"Ring upp" Uppmanar Alex och sätter sig igen.
"Säkert? Det är en gammal vän bara. Men jag kan ringa senare om du vill?" Frågar han osäkert.
"Ring nu" Svarar hon bara och Josef ringer upp.

Beck- Jolex💓Where stories live. Discover now