Хорьдугаар хэсэг

607 106 18
                                    

•~●~•

Дурыг татах хүч


Мершон дахь тохилог сайхан байшиндаа аятай тухтай суух Лаура хатагтай өөрийнхөө цоо шинэ дүр төрхийг толины тусгалд тольдож суухдаа тааварлашгүй хачин инээмсэглэл тодруулж байлаа. Тэрбээр өнөө орой Нью-Йорк хотын нөлөө бүхий баячуудын чуулга уулзалтад оройн зоог барих урилга хүлээж авсан юм санжээ. Охиндоо учирсан хохирлоор Лаура өнөөдөр урьдын үйлчлэгч зарц боол гэх гуншингаа таягдан хаяж, цоо шинэ ертөнцөд Лаура хатагтай болж хувирахдаа хэнээс ч илүү сэтгэл тэнүүн байгаа нь илт харагдана.

Өмнө нь Каролина Трейнор авхайн зарц хийж байхдаа амссан тэр их зовлон гунигаа эргүүлээд төлөхөө амлах мэт ялалтын мөн өшөө авалтын харц нь гал мэт хүчтэй авай. Хувцас бурхан бие чөтгөр байдагчлан үнэтэй сүрлэг сайхан даашинз өмссөн нь яаж ч харсан урьдын зарц эмэгтэй шиг харагдахгүй байлаа. Үнэндээ тэр маш хүчирхэг гайхалтай сайхан харагдаж байв.

"Өнөөг хүртэл би... Охидынхоо төлөө хэний ч төсөөлшгүй зовлон шаналлыг тэсэж тэвчин, аймшигтай өдөр хоногийн дунд амьдралыг туулж байсан. Сайхан амьдралыг хүсэх тусам аз жаргал надаар даажигнах мэт зөвхөн намайг дайрч биш тойрон гарч байсан шүү дээ... Харин одоо би энэ амьдралыг ийм замналаар ч гэсэн хүртэх эрхтэй хүн биз дээ?"

Тэр өөрөө өөртэйгөө ярилцаж өөрийгөө дотроосоо өрдөн зоригжуулж байлаа...

Өнөө оройн хүндэт зоогийн тэнхимд тохой нийлүүлэн суусан толгой баячуудын дунд Лаура хатагтай хүн бүхний харцыг өөр дээрээ чиглүүлж, танхим дунд хүчирхэг золбоолог алхах ба хаанаас нь энэ их бардам эрхэмсэг байдал гардаг байна? Гэж уулга алдмаар ер бусын гайхалтай биеэ авч явж байлаа.

Мөн энэ үдэшлэгт шинэхэн гэрлэсэн хосууд ч хүрэлцэн ирсэн байв. Уилльямын дэргэд ямар ч чимээ аниргүй утсан хүүхэлдэй шиг гунигтай зогсох Изабелла ээжийгээ танхимын тэг голоор алхаж явахыг хараад бусдын адил алмайран гайхширав...

Тэр ээжийгээ хэзээ чухам танихгүй болсон юм бэ? Гэж гайхаж байлаа.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
FORCED MARRIAGEWhere stories live. Discover now