Regulus, miután megtalálta a barátait, elindult egy üres kabint keresni, maga mögött a két idiótájával, akik már mióta táncoltak egymás körül.
(Megjegyzésre méltó, hogy Regulusnak ebből nagyon is elege volt, és állandóan azt hangoztatta, hogy menjenek már el randizni vagy csak simán feküdjenek le, őt aztán nem érdekli, csak legyen már ennek az egymás után való végtelen nyáladdzásnak vége.)
Miközben már a negyedik kabinba nyitottak be, és Regulus tizedszer hallgatta végig, hogy Barty és Evan valami vicces mondatot ismételgetnek, végre megáldotta őket a sors egy üres kabinnal.
Regulus, miután a saját bőröndjeit feltuszkolta a tartóra, levágta magát az ablak mellé, és ignorálta a barátai beszélgetését.
Nem akart hazautazni. Igaz, csak egy hétre mentek. De egy hét alatt simán megtörténhetett a beavatás, főleg, hogy a szülei szerint gyorsan törtéik majd, mert a Sötét Nagyúr úgy döntött, ahogy kedve tartotta. Egy beavatás telhetett egy hónapba, két évbe, de akár pár napba is.
Bartyéknak még nem beszélt róla. Hogy beavatják. Siriusnak sem mondta el, pedig szerette volna. Kétségbeesetten menekülni akart a helyzetből, és a bátyja ezt már megtette. Ez furcsa módon reményt keltett benne, bár tudta, hogy neki, egyetlen örökösként nem sok esélye maradt a menekülésre. Bár olyan lett volna, mint Sirius...
A szeméből kidörzsölte az odajutott könnyeket. Kellett egy terv.
A siránkozás nem fog rajta segíteni.
És ha rajta múlik, az évszázad legjobb tervét viszi véghez.
***
Sirius épp a Somebody to Love-ot énekelte a Queentől az ülésen állva, valahonnan előhúzott fésű a kezében mikrofonként. Peter fejjel lefelé lógott az ülésről, James "háttértáncost" alakított legjobb barátjának (előtte állt, de mindegy is), Remus pedig ezt mind ignorálva, fülhallgatóval olvasott.
Sirius épp levette a felsőjét, és a nyakába akasztotta, miközben a Good Old Fashioned Lover Boy-ra váltott, és ekkor nyitott be Lily. A lány körbenézett, úgy nézett ki, mint aki kérdezni akar, de aztán elvetette az ötletet, és csak simán belépett a kabinba.
Remus kivette a fülhallgatóját, és üdvözölte.
-Inkább meg sem kérdezem, mi történik itt. - sóhajtott. - Azért jöttem, hogy közöljem, szerdán buli lesz nálunk, mert Petunia, és anyuék elutaznak három napra. Ha akartak jönni, Remmy tudja a címet.
Ezzel fogta magát, és ki is sétált.
-Jamieeeee. - szólalt meg Sirius. - Ugye megyünk? Légyszi légyszi légyszi!
-Lehet. Megbeszéljük anyuékkal és sima ügy. Peter? Te jössz? - kérdezte James.
-Nem hiszem...anyuval elutazunk a nagyihoz, segíteni takarítani. - magyarázta a helyzetet Peter.
-Sok sikert a házimunkához, Pete. Remus? - szólt Sirius egy grimasz kíséretében.
-Lehet róla szó. - sóhajtott megadóan.
-Köszi köszi köszi!!! - ugrott a nyakába egy túlontúl boldog James, Sirius pedig egy idő után könyörülve rajta lehámozta Remusról a szemüveges fiút.
-Na most hogy megvolt az örömködés, én megyek, és meglátogatom a nem túl csábító wc-t ezen a drága vonaton. - jelentette be Sirius, undorodó arckifejezéssel.
YOU ARE READING
Szeszélyes szerelem
FanfictionA Tekergők idén is visszatérnek a Roxfort falai közé-és idén is hoznak magukkal egy jó adag problémát. Miközben minden létező dologba belekeverednek, a saját magánéletük problémáival is meg kell harcolniuk. Vajon hogy oldják meg ezeket? Főleg úgy, h...