‹‹‹Twenty one›››

73 7 8
                                    

A szerda este egészen hamar jött el.

James épp öt tálca szendviccsel egyensúlyozva totyogott be Evansék tágas nappalijába, miközben Lily ideges-izgatott készülődését hallgatta. Remus a konyhában készített még több kaját és nasit, Marlene és Dorcas az utolsó simításokat végezték a nappali dekorációján, és próbálva elővigyázatosnak lenni, minden törékeny dolgot felzsúfoltak Lily szobájába. Mary Lily haját fonva igyekezett a lányt lenyugtatni, miközben fél percenként elhangzott tőle, hogy "ne mozgasd már a fejed, Lils!".

Az egyetlen, aki nem a házban sürgött-forgott, Sirius volt. Ő Remust figyelve támaszkodott a konyhapultnak, látszólag idegesen rágcsálva a szája szélét. Kezei megállíthatatlanul babráltak az ujjain lévő gyűrűkkel.

-Ne csináld. - szólt hozzá Remus nyugodtan. Sirius rákapta a fejét.

-Hm? - hümmögött kérdőn.

-A szád. Ne harapd. - ismételte el a fiatal fiú. - Fájdalmas. És nehezen gyógyul.

Sirius idegesen sóhajtott, majd a lába kezdett el ritmusosan fel-le járni.

Remus egy pár percig csendben készítette elő a különféle italokat és nasikat, majd megelégelve a folyamatos dobolást barátja felé fordult.

-Sirius.

-Mi van? - kérdezte a megszólított idegesen. A tekintete most nem hagyta el a kaput, amire pont rálátott az ablakon át.

-Ideges vagy. - mondta a fiú, Siriussal szemben az étkezőasztalnak dőlve.

-Hogy én? Ideges? - rövid, erőltetett nevetés. - Ugyan, Remmy, ne viccelődj. - majd újra jött az egyenletes dob-dob-dob.

-Regulusnak nincs semmi baja. Itt lesz.

-Tudom.

-Akkor legyél szíves nem lyukat ütni Lilyék konyhájának padlójába az acélbetétes bakancsoddal.

-Nem ütök lyukat a— Oké! - indulatosan felült a pultra.

Csend. Remus nyugodt, barna szemeivel még mindig Siriust tanulmányozta.

-Ha bámulod a bejáratot, nem lesz itt hamarabb. - mormogta a göndör hajú.

-Én csak— Csak aggódom, oké? - sóhajtott a Black fiú.

-Mind aggódunk érte. - Lupin ellökte magát az asztaltól, közelebb lépve barátjához. - De rendben lesz.

Újra csend. Remus újra babrálni kezdett a nasikkal, kivéve egy újabb tálat, amibe sajtos golyókat szórt. Egy másikba csokival bevont tiramisu-golyókat rakott, párat bekapva, majd úgy rendezve el a többit, mintha egy sem hiányozna.

-Honnan tudod? - szólalt meg Sirius csendesen pár perc múltán.

-Mit? - nézett fel Remus.

-Hogy rendben lesz. Honnan tudod? - jött a halk válasz. - Lehet már el is kapták, el sem jön, lehet, hogy valami nagyobb baja esett, és— - Sirius hangja alig észrevehetően remegett.

-Tapmancs. Sirius. - a magas fiú sóhajtott. - Regulus rendben van. Nem esett baja, hisz ismered. Simán túljár bárki eszén. Nem most mászott le a falvédőről, és egyébként is megígérte. Itt lesz. Oké?

Sirius előbb bólintott, csak aztán szólalt meg.

-Oké.

-Rendben. Akkor most tedd hasznossá magad, és csináld meg Lily tusvonalát. Vagy öt perce kiabálnak neked a fürdőből. - vigyorodott el Remus.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 4 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Szeszélyes szerelemWhere stories live. Discover now