Final

9.4K 1.3K 491
                                    

Merhaba.

Final bölümü ile karşınızdayımm. Bu bölümde oy ve yorumlarınızı bir tık fazla bekliyorum. Düşüncelerinizi,hislerinizi yorumlara bırakmayı unutmayın. Olur mu?

Bu bölümü beni takip eden yuvarlanipgidiyomwatpad6243YelizSultan4vildanztrk873I_justexist4timuruumPinarrliMedineavlan6mdn_booksbirinciyizamasondanAdelinaAntonelliIlaydaOzturk051sahureclk5sebnemxqBetlAtalay9Emine0550beyzbarb6ayse_38_1903azra120321deniz2nidaElif_Nisa11EmineOk508FatmanurOzun3italyanmafyaisterimnurvegulll-sihuaydmeyerhediyeaslanli01xyazarrr_mehrin032maviifairryazazazazanbuseelifylmzz54icloudcomruhumesaretYarendiebirisi88EminewrashooHacerZalkhasila_kskvnn İthaf ediyorum. Beni takip ettiğiniz için teşekkür ederim ❤️

Son kez sizi bölüme uğurluyorum.

Son kez oy ve yorum yapmayı unutmayın diyorum.

-Keyifli okumalar-

Üzerimdeki elbiseyi biraz daha çekiştirip aynadaki görüntüme daha dikkatli baktım. Aylar
geçtikçe belirginleşen karnım kendini giydiğim elbiselerle daha çok belli ederken ofladım. Kıyafetlerimin birçoğunu dağıttığım için geriye kalan kıyafetlerle idare etmeye çalışıyordum. Son zamanlarda rüyalarıma girecek kadar çok düşündüğüm tesettür için ilk adımlarımı atmıştım bile. Benim için zorluğu büyük bir boyutta değildi. Yapabilirdim. Yapacaktım. Aldığım birkaç tesettür elbisesi dolabımda duruyordu. Şal ve eşarplar ise ablam tarafından hediye edilmişti. Kararımı ilk olarak ablamla paylaşmıştım. Geç kaldığımı hissediyordum. Bir o kadar da tam zamanı gibiydi. Ertelemek istemiyordum daha fazla. Yarının garantisi olmayan bu dünyada içten içe çok istediğim şeyi ertelemek istemiyordum. Evde tek olmamdan dolayı rahat bir elbise giymiştim. Ali işte Irmak ise okuldaydı. Son birkaç aydır artan ağrılarım yüzünden işten ayrılmak zorunda kaldığımdan dolayı günlerim evde tek geçiyordu. Her ne kadar ablam ve Esra devamlı olarak gelselerde çoğunlukla yalnız kalıyordum.

-ACEMİ MÜSLÜMAN- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin