savaşma, seviş

101 7 14
                                    


Naz

Salonda bir anda başlayan fısıltıların sonucunda yavaşca yastıktan başımı kaldırdım. Etrafa baktığımda Yex, vodak, hugola ve bizimkileri gördüm. Sandalyelerle karşılıklı oturmuş bilgisayar başında bir şey tartışıyorlardı. Saçlarımın nasıl dağılmış olduğunu tahmin edebiliyordum. O yüzden battaniyeyi kafam dahil yüzüm açıkta kalacak şekilde etrafıma sarıp ayağa kalktım. Abim bana bakıp gülmeye başladı. Hürkanla daha önceden de tanıştığımız için samimiyetimiz vardı. O yüzden çok da rahatsız hissetmemiştim. Hürkan gülerek,

"Uyanmasaydın Naz, ertesi gün sabah kalkardın." Dediğinde yüzümü buruşturdum.

"Hmm çok mu komiksin ne." Deyip içeri gittim. Valizlerim abimin odasındaydı. Kıyafetlerimi alıp banyoya girdim.

Hızlı bir duşun ardından üzerimi giyip içeri gittim. Saçlarım hâlâ ıslaktı. İçeri geldiğimde abimle bakıştık ve yatağımı toplamaya başladım. Ekip ne videosu çekeceklerini tartışıyorlardı. Sonunda bir şeye karar verebilmişlerdi. Konu kapanınca abim,

"Fön makinesini mi bulamadın?" Diye sorduğunda güldüm.

"Hayır kurutmayacağım kendi kurur." Dediğimde la havle çekti. Bu sefer de Emre konuştu.

"Hasta olursun bak sonra. Demedi deme Naz." Elimi 'hehe' der gibi salladım gülerken.

"Neyse şimdi video çekeceğiz, akşam kaanlarda vampir köylü yayını yapacağız. Sende katılacak mısın?" Dedi abim. Kafamı aşağı yukarı oynattım.

"Neden olmasın." Hürkan eliyle gel işareti yaptı.

"E gel o zaman başlıyoruz şimdi." Hemen ayaklandım ve banyoya koşarken sesledim.

"2 DAKİKAYA GELMEZSEM GAVATIM SÖZ"

Saçlarımı tarayıp bukle belirginleştirici sürdükten sonra yanlarına gittim. Abimin yanında bana da yer ayırmışlardı. Videoyu Emre'nin kanalı için çekiyorduk. Tiktok tepki. Abimin yanına oturduğumda Emre,

"Lan sen kıvırcık mısın?" Gibi bir tepki verdiğinde gülmeye başladım.

"Günaydın paşam. Uyandıysanız devam edebiliriz." O da gülerek önüne döndü ve video başladı.

///////

Hürkan "Hayır kanka yine  anlamadım." Dediğinde Emre tekrar anlatacakken onu durdurup ben konuşmaya başladım.

"Bak şimdi Hugo. Şimdi diyelim ki ben Yex'e aşığım, ama sende bana aşıksın, ama Yex de sana aşık. Kısır döngüye çıkıyor iş. En son Yex sana benimle olman için yardım ediyo, sen tam bana çiçek veriyoken aslında yex'i sevdiğini anlayıp çiçeği ona veriyorsun." Dediğimde HAAAAAAAA diye bir ses yükseldi. Gülerek sıradaki videoya geçtik. Diğerleri video hakkında konuşurken sessizce Emre'yle konuşmaya başladım.

"Az önce sözünü böldüğüm için özür dilerim. Yani anlasın diye şey ettim. Tabii yanlış anlama sen anlatamıyorsun da demiyo-"

"Naz anladım tamam." Gülümsedi. "Ben o katıra zaten 40 kere anlatsam 41i ister." Dediğinde bende gülmüştüm.

//////

Akşama doğru Kaan'ın evine doğru yola çıkmıştık. Vodakla umut ayrı bir arabada, Emre, Hürkan, abim ve bende ayrı bir arabadaydık.

Arabanın Bluetoothuna ben bağlıydım. 'Merhametsiz'  çalıyordu.

"Ne istediiiinnn de vermedim! Ağır mı geldi? Sana sevgim!" Hürkanla şarkıya öylesine eşlik ederken arada Emre'yle bakışıp gülüyorduk. Gerçekten çok tatlı birisiydi. Videolarda nasılsa gerçekte de öyle bir insandı.

Köpük (My Friend's Sister)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin