İçerden gelen yüksek desibelli kahkaha seslerine söve söve koltuktan kalktım."İnşallah biriniz camdan düşmüştür de beyni patlamıştır, ona gülüyorsunuzdur. Yoksa ananızı sikeyim!" Bağırarak bilgisayar odasına geçtim. İkisi bilgisayarın başında durmuş yarılarak gülüyordu.
"Bak amk" abim gülerek monitörü gösterdiğinde açık kalan discord ekranıma baktım.
"Ben bunu açık mı unutmuşum?" Konu o değildi. Daha kötüsü, bizimkiler hep birlikte Mezdeke oynadığımız videoya edit yapıp gruba atmışlardı.
"Hassiktir." Windows+L çekip ekranı kapattım.
"Ya ayıp değil mi ama ya. İnanmıyorum size. Abimize de güvenemeyeceğiz arkadaş. Allah'ım yarabbim." Dediğimde Emre gülmeye devam etti.
"Emre yokol Emre. Git."
"Sen ne zaman hazırlanmayı planlıyorsun? Saat 11 oldu." Dediğinde kafamı monitöre çevirdim.
"Ya Allah'ım sen bugün ne istiyorsun benden? Canımı da al kurtulalım yarabbim. Oooffff." Odadan çıkıp banyoya geçtim. Suyun ısınmasını beklerken telefonu kontrol ediyordum. Yeşim konumu atıp saat 1 gibi buluşabiliriz demişti. Onu cevaplayıp bizim gruba girdim.
Adana'nın kekoları
Ben dcyi açık bırakmışım, Mezdeke videosunu abimle Emre izlemiş. Anırmalarına uyandım Sabah.
Şevolim; ÖDNEMDNMSNNN
ANANI SİKİMSeriko; Beni bağlamaz hocam, ben videoyu çekip editleyip attım. Puahahhaah.
Gözde Garik; Ay güzel çıkmış mıyım bari? Beğendiler mi beni?
Dediler gözdecim. Bu kız kim ve neden böyle, örümcek maymununa benziyor dediler. (;
G.G; Çok komikmiş haha. Komik kız seni.
Gözdeye daha fazla dayanamayıp telefonu kapattım. Üzerimdekileri çıkartıp duşa girdim.
Kendimi havluya sarıp duştan çıktım. Ayna karşısına geçip kremlerimi sürdüm. Deodorant da sıkıp banyodan çıkıp odaya geçtim. Üzerime her zamanki şeklinde bir şeyler giyip telefonuma baktım. Saat 12.30 a geliyordu. Salona doğru yürüdüm.
"Emre hazır mısın sen?"
"Evet seni bekliyorum."
"Tamam beklemeye devam et." O oflarken ben gülerek tekrar banyoda girdim. Saçlarımı açıp taradıktan sonra saç kremlerimi, bukle belirginleştirici sürüp çıktım. Parfüm sıkıp parfümü de çantama attıktan sonra salona geçtim.
"Ay kalk hadi gidelim." Dediğimde hâlâ telefonla uğraşıyordu.
"Emre giyiyorum ayakkabımı." Deyip kapıya doğru yürüdüğümde o da arkamdan geldi. Ayakkabılarımı giyip onun da giymesini bekledim. Bir yandan da asansörü çağırdım.
"Bir an telefonundan asla ayrılmayacaksın sandım ne yalan söyleyeyim." O da giyip yanıma geldiğinde asansör de geldi.
Arabaya bindiğinizde navigasyon açıp Emre'ye verdim.
"Başımıza açtığın işe bak gözünü seveyim."
"Allah Allah. Pişmansınız bakıyorum da. Ama hatırlatırım, siz başlattınız Emre bey." Dediğimde güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köpük (My Friend's Sister)
Fiksi Remaja"Seni seviyorum, yetmez mi?" Dediğinde delirmek üzereydim. "Bir kişilik kalplere iki kişi sığdırıyorsun Emre! Ben o sandığın kişi değilmişim, çık şimdi dışarı!" Evimden, aklımdan, beynimden, en önemlisi;Kalbimden çık Emre. Köpük ol, uç yukarı. Patla...