Sana deli gibi aşık olduğumu söyleyebilseydim.

54 7 43
                                    

(medya naz ve çıkarttığı şarkı)
//////
"Kendine iyi bak tamam mı sultanım, biz arayı açmaz, en yakın zamanda tekrar geliriz. Kendini de çok yorma." Ağlayacak gibi konuştuğumda babaannem bana sarıldı.

"Üzülme kuzum, bir yere kaçtığım yok. Belki bir ara bende gelirim İstanbul'a." Dediğinde gülümsedim.

"Gel valla babaanne. Benim evin perdelerini de yıkar takarız." Hürkanın dediği şeye babaannem güldü.

"Yıkarız çocuğum yıkarız." Derken diğerleri de babaannemle sarıldı.

"Güle güle gidin." El sallayıp asansöre bindik. Aşağı indiğimizde arabaya biner binmez camımı açıp yukarıya baktım. Emre arabayı çalıştırdığında balkondaki babaanneme el sallıyordum. Ev gözden kaybolana kadar da devam ettim.

//////

"Umut çok sıkıcısın." Umut uyumaya çalışırken bende onu dürtüyordum. Arka koltukta ikimiz yanyana oturuyorduk.

"Umut kalk. Uyuma." Dürtmeye devam ettim.

"Ya git Hürkanı dürt Allah aşkına ya."

"E ama o uyuyor."

"BENDE UYUMAYA ÇALIŞIYORUM."

"ANNEYE BAĞIRILMAZ." Derken önde abim Demetle görüntülü konuşuyordu.

"Anneye bak, anne dediğin çocuğunun uyumasını ister." Umut isyan ederken güldüm.

"Bende bu tarz bir anneyim." Umuttan ümidi kesip Hürkana döndüm.

"Bay ayrılık acısı, uyanır mısınız abaca?"

"Naz abaca ne amk." Yüzünü kapattığı şapkanın altından konuşuyordu.

"Ya biriniz benimle satranç oynar mı kalkıp?"

"Hayır."

"Ya Umut." Kollarımı bağlayıp arkama yaslandım. Çalmaya başlayan şarkıyla gülümsedim.

"Aha domates biber patlıcan."

"Ney?" Hürkan yarı uyanık bir şekilde dediklerimi algılamakta zorlanıyor gibi görünüyordu.

"Keşke hislerimi sana açıkca anlatabilseydim dırırırı. Sana deli gibi aşık olduğumu söyleyebilseydim."

"Gözgöze geldiğimiz o anda, sanki dilim tutuldu bir anda." Emre de benim eşliğime devam ettiğinde arkadan uzanıp yanaklarını sıktım. Telefonuma gelen bildirimle telefonuma baktım.

50 kurusum kayboldu

Arpa birası; Kaç saat yolunuz kaldı?

Paragraf;Harbi amk merak ediyorum gelin artık

İşsiz misiniz sabahın bu saatinde kalkılır mı?

Alilo; Sanane amk ne istiyorlarsa yaparlar

Demetcimm; Ali ağzını topla

Evet Ali ağzını topla, bak çok uzaklaşmadık babaanneme şikayet ederim şimdi

Alilo;Ergen seni

Yexiko; Mal mısınız amk siktirin gidin susun

Paragraf; Kanki ne kadar kaldı gelmenixe?

Yexiko; 2 ay

Arpa birası; Mal mı bu?

Köpük (My Friend's Sister)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin