Babaannemle bir şeyler yiyip masayı ve mutfağı toparlayıp oturma odasına gittik. Bu sefer benim okul durumumdan konuştuk, ne anlatsam anlayışla karşılıyordu. Emre olayını üstü kapalı bir şekilde anlattığımda Serkan gibi tepki verdi."Kızım senin anladığın şeylerle gerçekler her zaman aynı olmayabilir. Gittiğinde konuşun. Dinle çocuğu, bak bakalım olanlar senin anladığın gibi mi yoksa farklı mı?" Kafa sallayıp babaannemi yanağından öptüm.
"Teşekkür ederim. Eve dönünce denerim." O da gülümsedi.
"Ay benim dizim başlıyor onu izleyeyim. Sende yol yorgunusundur kuzum yat uyu dinlen." Dediğinde ona hak verdim. Amcamın eski odasında ziyarete geldiğimde ben kalıyordum. Odama geçip pijamalarımı değiştirdim ve yatağa girdim.
Telefonumla uğraşırken aklıma Mertle konuştuklarımız geldi. Dm kutuma girip sohbete tıkladım.
Selam! Ben İzmir'e geldim tahmin
Edeceğin üzere. Yarın çıkartmayı planladığım bir şarkım var.Onu sabah erkenden halletmeyi planlıyorum. Eğer uygunsa saat 1 gibi diyelim mi?
Mesajı attıktan sonra gergince beklemeye başladım. Aklıma yayında olabileceği geldiğinde tabletimi çıkartıp kick'e girdim. Yayındaydı. Girsem farkedilmeyeceğini düşünüp yayına katıldım. Chat dalga geçerken Mert korku oyunu oynuyordu.
@-Nacho gelmiş lan
@-Bence fakedir o ne işi var karının burada
@-Hayır orjin hesap
@-Zaten instadan takipleşiyorlar aptal mısınız?
@-Harbi takipleşiyorlar
@-Mert oyun niyetine beş kilo bıraktı
@-LDMWNDWMNSWJ
@-Abi nachoya selam ypk mu?Chati okudukça garipleşiyordum. Bu kadar hızlı farketmeleri insanı bir davranış olamazdı.
"Oba Naz gelmiş hakikaten. Hoş geldin Nachom."
@nacho-Hoşbulduk hoşbulduk
@-Beraber oynasanıza
@-O da girsin oyuna akar
@-Nacho oynarsa kazanmaları zor hacılar"Yok Nacho bildiğim kadarıyla İzmir'de ya. Setupı falan yok yani. Başka bi zaman gireriz."
@-Bu nerden biliyor izmirde oldugunu
@-allahım bazı fanlar neden bu kadar aptal
@-İnstadan takipleşiyorlar?? Story atmış kız.
@kafanıza sokim
@bende sana düdüklü tencere sokimChati okurken gülümsüyordum. Benim izleyicilerim gibi bir tayfası vardı. Bu hoşuma gitmişti.
"Naz da DC ses gelsin ya." Bu ses. Allah'ım kalp krizi mi geçireyim? Ne istiyorsun? Sikimden aşşa Kasımpaşa gezen Holmes bile beni tanıyor şuan.
"Gelmek istiyorsa gelebilir abi. Link atın ablanıza gençler." Derken moderatörlerden bahsediyordu. Link geldiğinde sunucuya girdim. Sunucuda ayrı bir sohbet dönüyordu. Ortamları cidden çok iyiydi.
"Yalnız gelmesi için yetkiye de ihtiyacı var ya hani sik kafali usaklar." Dediğinde güldüm. Yetki geldiğinde sese girdim.
"Selam kızlarr."
"Aa Selena. Hoşgeldin."
"Hoşbuldum abi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köpük (My Friend's Sister)
Teen Fiction"Seni seviyorum, yetmez mi?" Dediğinde delirmek üzereydim. "Bir kişilik kalplere iki kişi sığdırıyorsun Emre! Ben o sandığın kişi değilmişim, çık şimdi dışarı!" Evimden, aklımdan, beynimden, en önemlisi;Kalbimden çık Emre. Köpük ol, uç yukarı. Patla...