Aşktan yana şansım yok, ağlıyorum derdim çok.

51 7 26
                                    

/2 gün sonra/

Hürkan, Beril ve Emre ile birlikte benim evimde oturuyorduk. Umutla Simay da buradalardı ama saati bahane ederek kalktılar. Berille soru cevap yayını yapmayı planlıyorduk. Yayını benim hesaptan açacaktık, daha sonra Berille ikimiz de YouTube a yükleyecektik.

"Hazır mısınız? Başlayalım isterseniz." Dediğimde Beril kafa sallayıp kameranın karşısına geçti. Biz masanın arkasında koltukta oturup soruları cevaplarken Emre ve Hürkan bize soruları yöneltecekti.

Yayına başlama ekranı verdim ve biraz izleyici toplamayı bekledim.

'Müthiş soru-cevap yayını! W/@Berilla'

@- Geliyor gelmekte olann
@- Kirli çamaşırları dökme vakti
@- Olm kritik soruları almamışlardır ki amk
@- Bence Naz almıştır çoğunu, pek gizli yaşamayı sevmiyor gibi
@- Her insan videolardan tanıdığımız gibi degil aq
@- Sen birine benziyon yaw
@- Kime kardo
@- Yarrama :d
@- Sokuk ya xönexmns
@- Banlanacaksınız aq
@- Bu berilla kimmiş amk
@- Sen nasıl nacho fanısın amk
@- yakın arkadaşı+ youtuber

Chat akmaya devam ederken yayın 5.6k olmuştu bile.

"Başlatalım bence." Dediğimde Hürkan kafasını sallayıp başlattı.

"Zelamun aleyküm gardashlar, nabersiniz nasıl gidiyor?" Dediğimde chatten her zamanki mesajlar geliyordu.

"Biri abla aldatıldım çok kötüyüm yazmış." Emre'nin dediği şeyle güldüm.

"İlişkiye heyecan katar boşver, o ne öyle kuru kuru. İyi olmuş coşkulu olsun ilişki." Biraz sessizlik olunca tekrar konuştum

"Mal mısınız taşşak geçiyorum."

"Haa. Ödüm koptu amk" berile gülüp tekrar kamera arkasındaki Emre'ye döndüm.

"Baya toplandık gibi. Başlayalım hadi sorulara."

"Hazır mısınız?"

"Gönder gelsin."

"İlk soru, sevgililerinin hakkında bilgilendirme yapar mısınız?"

"Yapmayız, gidin vlogları izleyin kardeşim. Gitmişken de like atın. Şaka bir yana gerçekten ilişkimizin çoğunu kamera karşısında yaşıyoruz. Tabii arada kavgalar falan da oluyor ama tuzu biberi." Beril de bana iki konuda katıldığını belli ettikten sonra diğer soruyu istedi.

"Yayıncılığa nasıl karar verdiniz?"

"Önce Beril anlatsın." Berile döndüm.

"Tamam. Beni sevgilim ikna etti açıkcası, önce YouTube a, sonra da zaten Nazın da gazıyla yayına da başladım."

"Bende ilk önce şarkıları YouTube'da coverladığım için sağlam bir kitleye sahiptim. Sonra instagram, tiktokta kesitleri falan paylaşınca iyice ünlendim. Üstüne kendi şarkım falan da çıkınca bu sefer yayıncılık da olsun dedim çünkü oyun oynamayı seviyorum."

"Bu soru Naza gelmiş. 'Yakında düet yapmayı planladığın bir isim?'"

"Biri yanımda diğeri karşımda duruyor zaten. Ama bir de Şehinşahla düet patlatmak için her şeyimi verebilirdim." Dediğimde Emre gülerek arkadan konuştu.

"Sevgilim Şehinşah fanıı."

"Kes be yapram. Seni de görüyoruz."

"Kırıcısın."

"Sevgilim lvbel C5 dinliyor arkadaşlar. Emre'yi linçleyebilir miyiz lütfen." Dediğimde biraz gülüşmeden sonra diğer soruya geçtik.

"İlgilendiğiniz spor dalları?"

Köpük (My Friend's Sister)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin