Naz
Hüngür hüngür ağlarken telefonda sevgilimle konuşuyorduk. Eski.
"Ya sen beni aldattın diye geldim ben buraya zaten! Birde yüzsüz gibi gelip barışalım diyorsun. Şaka mısın sen ya?" Dediğimde ağzında bir şeyler geveliyordu.
"Ya çok pişmanım. Bir anlık bir şeydi aşkım lütfen."
"Bak hâlâ aşkım diyor! Siktir git dedim ya oğlum! Anlama kabiliyetini falan mı kaybettin hayırdır?"
"Özür dilerim Naz."
"Dileme özür falan Barış. Dileme! Git o yatağına girdiğin kızın yanına, 'özür dilerim aşkım, geri geldim yanına' de."
"Ya Naz." Telefonu yüzüne kapatıp aynaya baktım. Gözlerim kızarmıştı. Hayal kırıklığından ya da acıdan değil, sinirden ağlıyordum. Abimler yine arkadaşlarıyla toplanmış vlog çekmeye gitmişlerdi. Şuan araması biraz şüphelendirmişti.
📞
"
Efendim Ali."
"Ağladın mı lan sen? Sesin niye öyle çıkıyor?"
"Yok abi ağlamadım. Üşütmüşüm biraz. Ne oldu?"
"Sen üşütünce sesin böyle çıkmaz Naz. Neyse hazırlan geliyoz."
"Nereye? Niye hazırlanıyorum ben?"
"Ya piknik gibi bir şeye gidiyoruz. Akşamüstü. Sende bir şeyler hazırla geçerken seni de alalım."
"Tamam, tamam kaç gibi gelirsiniz?"
"18.30- 19 gibi."
"Öptüm hadi bay bay."
Telefonu kapatıp mutfağa geçtim. Geçen failini yaptığım kurabiyeyi bir kez daha deneyecektim. Kıtır ağlamaya başladığım andan beri bana sürtünüp duruyordu.
"Hanimiş benim kızımm." Kucağıma alıp sevdim biraz. Sonra tekrar yere koyup kurabiye hamurunu hazırladım.
Tepsilere şekil verip dizdikten sonra fırına verdim. Bir yandan da hazır yufkayla sigara böreği yapıyordum.
Denk gelen şarkıyla gülümsedim. Ardından alarmın çalmasıyla alarmı kapatıp kurabiyeleri saklama kabına yerleştirdim. Terlememesi için ağzını peçete ile kapattım.
'Endamın yeter- Kıraç'
Sigara böreklerini de aynı şekilde koyduktan sonra ellerimi yıkadım. Banyoya gidip saçlarıma baktım. Berbattı. Saçlarımı iki yandan ördüm. Tatlış olmuştu. Üzerimi giyinmeye gittim. Uzun beyaz bir etek, üzerine de sırt dekolteli siyah bir crop giydim.
(Like this saclar da iki yandan örgülü düsünün)Hafif makyaj yaptım ve abimleri beklemeye başladım. Abimin mesajı düşünce parfüm sıktım. Hazırladıklarımı bez torbalara koyup çantamı alıp ayakkabılarımı giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köpük (My Friend's Sister)
Teen Fiction"Seni seviyorum, yetmez mi?" Dediğinde delirmek üzereydim. "Bir kişilik kalplere iki kişi sığdırıyorsun Emre! Ben o sandığın kişi değilmişim, çık şimdi dışarı!" Evimden, aklımdan, beynimden, en önemlisi;Kalbimden çık Emre. Köpük ol, uç yukarı. Patla...