Senden başka, hiç kimse yok içimde.

35 5 34
                                    

(Hastaneden 2 gün sonra)

Serkanla Nisan yanıma ziyarete gelmişlerdi. Nisan Sinan'ın gelmesi üzerine evine dönünce evde Serkanla ikimiz kalmıştık.

"Çok sıkıldım ya, hadi bir şeyler yapalım Nazo." Dediğinde Serkan'a bakıp omuz silktim.

"Ne yapalım gardaş? Ne istiyorsun?"

"Uğraşacak bir şeyler istiyorum amk." Dediğinde gülümseyip ayağa kalktım.

"Bekle o zaman, tam istediğin şeyle geliyorum Seko."

"Hayırlısı." Ayaklanıp salondan çıkıp mutfağa gittim.

Üst dolaptan konserveleri çıkartıp tepsiye koydum. İç harç hazırlamaya başladığımda içerden Serkan seslendiğinde onu ghostlayıp harcı hazırlamaya devam ettim. Hazırlayıp tepsiye dizdikten sonra salona girdim. Serkan elinde benim telefonumda biriyle konuşuyordu. Elimdekileri masaya koyarken 'onlar ne amk?' bakışı atıyordu.

"Kimle konuşuyorsun lan?"

"Sevgilin aradı, seslendim, gelmedin. Bende açtım telefonu. Artık benim sevgilim." Dediğinde kahkaha attım. Telefonu Serkan'dan alıp masaya geçtim.

"Alooo"

"Aloo"

"Naber yavru, napıyorsun?" Dediğinde Serkan'a dönüp,

"Gelsene lan götelek, sen istiyordun hani." Dediğimde oflayarak geldi.

"Enişte bu bana sarma sardırıyor ya." Emre kahkaha attı.

"Yapacaksın koçum. Benim sevgilim ne emrediyorsa yapacaksın."

"Sadece sana emre diyorum aşkım." İlk başta susup, esprimi anlayınca oflamaya başladılar. Bense gülmekten yarılıyordum.

"İğrençti bu. Allah seni kahretsin Naz. Senle arkadaşlığımı sonlandırıyorum. Gidiyorum ben." Dediğinde ben gülmeye devam ediyordum. Emre de oradan söyleniyordu.

"Neyse Naz, ben cidden gidiyorum. Ablam mesaj atmış. Eniştem bir yere gidiyormuş, tek kalmasın." Başımı salladım.

"Göndersene?"

"E git?"

"Nasıl gideyim?"

"Siktir git. Kapı orada göt. Sarma sarıyorum ben." Gülerek Emre'ye de selam söyleyip gitti.

"Aşkım ben yanına geleyim diyecektim. Geliyom."

"Gel aşkım."

"Tamam üstümü değiştirip geliyorum."

"Ya ne gerek var Emre aramızda iki sitecik mesafe var Allah aşkına."

"Olsun aşkım, pijamayla mı çıkayım?"

"Çık, kime beğendircen kendini?" Dediğimde ofladı.

"Ne alakası var aşkım ya." Dediğinde güldüm.

"Ben bile pijamayla çıkıyorsam sende çıkarsın. Yürrü." Dediğimde gülüp telefonu kapattı. Bende sarma sarmaya devam ederken televizyona bakıyordum. Akşam haberleri bittiğinde Arka Sokaklar başlamıştı.

"BAMBAŞKA BİR ŞEHİR VAAAR ARKA SOKAKLARDAA, ALLAHIM NE KRAL ADAMSIN. ELİM KİRLİ DİYE DEĞİŞTİREMİYOM DİYE ARKA SOKAKLAR VERDİN, ALLAH RAZI OLSUN." Elim kirli, kanal değiştiremiyorum diye boş boş televizyona bakarken sevinmiştim.

Yaklaşık bir sıra sardıktan sonra kapı çaldı. Kalkıp kapıyı açtım. Emre içeri girince sarıldı.

"Aşkım ellerim sarmalı." Dediğimde sarılıp yanağımdan öptü.

Köpük (My Friend's Sister)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin