ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

344 43 3
                                    

Το αυτοκίνητο μπήκε στο υπόγειο πάρκινγκ μίας πολυκατοικίας και ο Σιμεόνε πάρκαρε στη θέση του. Μόλις έκλεισε τη μηχανή έσκυψε προς το μέρος της και έφερε τα δάχτυλα στο μάγουλό της διεκδικώντας ένα φιλί. Εκείνη του προσέφερε τα χείλη της και ανταποκρίθηκε μεπάθος.

«Έλα» την κάλεσε και βγήκε έξω. Τον ακολούθησεμε μεγάλες δρασκελιές. Εκείνος στάθηκε μπροστά στις κλειστές πόρτες του ανελκυστήρα και την παρατήρησε όπωςκοιτούσε τη φωτεινή ένδειξη των ορόφων. Το βλεμμα του την τύλιξε με ανυπομονησια.«Θέλω πολύ να σε πηδήξω», της είπε καιόπως οι πόρτες του ασανσέρ άνοιξαν, τηνέσπρωξε μέσα και πάτησε το «Α» για το ρετιρέ- attico. Μόλις οανελκυστήρας άρχισε να ανεβαίνει εκείνος την τράβηξε προς το μέρος του και την έστρεψε προς τους καθρέφτες. Της κατέβασετο πανωφόρι και την άφησε μόνο με το φόρεμά της. Δεν άντεχε να περιμένειδευτερόλεπτο για να την κρατήσει γυμνή στα χέρια του. Πλέον ένιωθε σωματικό πόνο από το πρήξιμο.

«Κοίταξέμε», της έδωσε εντολή καθώς εκείνη κοιτούσε λοξά. «Μην μπει κάποιος άλλος»,ψιθύρισε εκείνη σαστισμένη. Αυτός χαμογέλασε ηδονικά. «Αυτός είναιιδιόκτητος ανελκυστήρας», της είπε και συνέχισε το ηδονικό του παιχνίδι. Έφερε τα χείλη του στο αυτί της. «Κοίταξέ με, όμορφη», ψιθύρισε και εκείνη έστρεψε το βλέμμα στα είδωλά τους απέναντί της. Το βλέμμα της προκάλεσε νέο κύμα θερμό να λιώνει το κορμί του. Με μία απαλήκίνηση τράβηξε το ύφασμα του φορέματος και τα στήθη της αποκαλύφθηκαν στητά και ερεθισμένα.

«Κοίτα πόσο όμορφη είσαι. Πόσο όμορφη είσαι όταν σε αγγίζω», συνέχισε τα ερωτικά του λόγια καθώς έφερε μπροστά τις παλάμεςτου χουφτώνοντας μεκαθεμία τα στήθη της. Τα δάχτυλά του έκλεισαν γύρω από τις ρώγες της και τιςέτριψαν απαλά. Αυτή αναστέναξε βαθιάκαι έγειρε πίσω το κεφάλι ακουμπώνταςτο στον ώμο του ενώ η πλάτη της ακουμπούσεστο γεροδεμένο μπούστο του. Το ένα χέρι του συνέχισε το ηδονικό παιχνίδι με το στήθος της ενώ το άλλο κατέβηκε χαμηλάστην κοιλιά της και μετά ανασήκωσε τοφόρεμα και χώθηκε μέσα στο εσώρουχό της. Έκλεισε τα μάτια της και άρχισε νακουνά τους γοφούς της στην κυκλική κίνηση των δαχτύλων του, που στόχευσανκατευθείαν στην κλειτορίδα της. Βόγκηξεδυνατά σε μία έντονη κίνησή του, ενώ ταδάχτυλά του την άνοιγαν καλύτερα καικυλούσαν πιο βαθιά και σιγά μέσα της. Το μεσαίο του δάχτυλο βυθίστηκε μέσατης και εκείνη τρίφτηκε άγρια πάνω του. Οι ανάσες της γίνονταν όλο και πιοκοφτές, ενώ τα μάγουλά της είχανκοκκινίσει. Περιεργαζόταν τις αλλαγέςστην επιδερμίδα της στον καθρέφτη του ιδιωτικού του ανελκυστήρα και ένιωθε τον πόθο να φουντώνει. Η καρδιά του βροντοχτυπούσε στο στήθος του και ο ανδρισμός του είχε γίνει σκληρός σανπέτρα από την ανάγκη να απελευθερωθεί.

Άλλη μια νύχτα - Εγώ, ο ΣιμεόνεWhere stories live. Discover now