Άνοιξε τα μάτια του καιμετακινήθηκε απαλά. Ένιωσε το εμπόδιο από το κορμί της και κοίταξε στο πλευρό του εκείνη να κοιμάται ήρεμα. Δεν θυμόταν ποτέ στη ζωή του μέχρι σήμερα να έχει κοιμηθεί δίπλα σε κάποια γυναίκα έπειτα από εξαντλητικό σεξ. Η αλήθεια είναι ότι πίστευε πως οι γυναίκες μεγέθυναν τη σημασία των πραγμάτων και των καταστάσεων. Τουλάχιστον αυτό του έλεγαν όλοι οι φίλοι του για τις σχέσεις. Κι αυτός πάντα επέλεγε ναμην γεννά προσδοκίες χωρίς να επιτρέπειπερισσότερα από κάποιες ερωτικές στιγμές. Αλλά αυτή η γυναίκα. Αυτή η γυναίκα ήταν διαφορετική. Τα έδινε όλα και δεν περιμενε τίποτα. Απλώς όλα γινονταν φυσιολογικά. Δεν ήταν αρπαγμένηπάνω του ούτε της άρεσαν οι αγκαλίτσεςμετά το σεξ. Τους πήρε ο ύπνος το ξημέρωμακαθώς ήταν εξουθενωμένοι από την έντασητων ερωτικών τους επαφών. Κάθε φοράξεπερνούσε τα όριά του μαζι της. Το σεξήταν απολαυστικό και κάθε φοράδιαφορετικό κι αυτό τον άναβε ακόμηπερισσότερο. Την παρατήρησε τώρα όπωςανάσαινε απαλά. Τράβηξε το σεντόνι με την κουβέρτα και άφησε το βλέμμα του ναπλανηθεί στο ολόγυμνο κορμί της. Καικάπως έτσι ένιωσε πάλι να ερεθίζεται.Στράφηκε προς το μέρος της και στήριξε το κεφαλι του στο χέρι του ενώ πριεργαζόταντο κορμί της. Άπλωσε το χέρι του καιχάιδεψε τα στήθη της. Παρ' όλο που εκείνη έδειχνε να κοιμάται, το κορμί της αντέδρασε αμέσως.
"Κάλλια-" ψιθύρισε το όνομά της και εκείνη πετάρισε τα βλέφαρα.Ο Σιμεόνε χαμογέλασε τρυφερά. Κατέβασετο χέρι του στην επίπεδη κοιλιά της καιμετα το έφερε ανάμεσα στα πόδια της, σ'αυτο το μαγικό τρίγωνο που έβρισκε τοπιο θερμό καταφύγιο.
«Σιμεόνε», του χαμογέλασε απαλά και ανασήκωσε ελαφρά τη λεκάνη της για να του δώσει καλύτερη πρόσβαση.
Αυτή η αντίδρασή της τον σήκωσε πλέον για τα καλά. Τα δάχτυλά του έτριψαν πιο έντονα το είναι της και χάθηκε στην εικόνα της όπως εκείνη έκλεινε τα μάτια και παραδινόταν. Η ανάσα της άρχισε να βγαίνει κοφτή. Ήταν τόσο όμορφη, τόσο ερωτική, τόσο ζωντανή. Τράβηξε το χέρι του και εκείνη άνοιξε σαστισμένη τα μάτια. Της άνοιξε με το γόνατο τα πόδια και ήρθε ανάμεσά τους.
«Να σου δείξω τι έχασες εκείνο το πρωινό που έφυγες;» τη ρώτησε με βραχνή φωνή. Εκείνη χάιδεψε τρυφεράτα μάγουλά του και ανταποκρίθηκε με λαχτάρα στο ερωτικό του κάλεσμα.
«Ω ναι, σε παρακαλώ πολύ» ψιθύρισε και διεκδίκησε τα χείλη του.
Αυτό το ναι της έστειλε το αίμα σε κάθε μόριο του κορμιού του. Δεν πίστευε ότι μπορούσε να νιώσει τόσο παράφορο πόθο για μια γυναίκα. Δεν είχε χρόνο για προκαταρκτικά. Εισέβαλε στο κορμί της σφυροκοπώντας το αλύπητα. Το λίκνισμα των γοφών της και οι συσπάσεις του κόλπου της τον οδήγησαν σε μια εκρηκτική κορύφωση που τον έκανε να νιώσει παράλυση από ηδονή. Ξάπλωσεδίπλα της κοντανασαίνοντας και εκείνη έστρεψε το βλέμμα της πάνω του. Οι ματιές τους συναντήθηκαν και χαμογέλασαν συνωμοτικά.
YOU ARE READING
Άλλη μια νύχτα - Εγώ, ο Σιμεόνε
ChickLitΟ Σιμεόνε δεν ενδιαφέρεται για σχέσεις ή συναισθήματα. Μόνο να περνά καλά. Το παρουσιαστικό του του εξασφαλίζει πλήθος κατακτήσεων και μοναδικές βραδιές. Εκείνη η Παρασκευή βράδυ ήταν όπως όλες οι προηγούμενες. Έψαχνε απλώς το πιο ποθητό θηλυκό για...