Πετάρισε τα βλέφαρα και άνοιξε τα μάτια. Σήκωσε το χέρι του για να δει την ώρα στο ρολόι στον καρπό του, ενώ η Κάλλια κοιμόταν ήρεμα στο πλευρό του, ακουμπώντας το κεφάλι της στον ώμο του. Έστρεψε το πρόσωπό του καιάφησε ένα φιλί στα μαλλιά της, ενώσπρώχνοντας την απαλά σηκώθηκε. Μπήκεστο μπάνιο κι έκανε ένα γρήγορο ντους ενώ μετά φόρεσε απλώς το παντελόνι του και αφού άνοιξε τις μπαλκονόπορτες βγήκε στη μεγαλη βεράντα του δωματίου. Ένιωθε μια περίεργη ηρεμία. Μετά το συναισθηματικό του ξέσπασμα, το πάθος κορυφώθηκε στηνένωσή του με την Κάλλια. Κι ενώ πίστευε ότι την επόμενη φορά θα ξεθύμαινε ο πόθος και επιτέλους θα τη χόρταινε και στο τέλος θα τη βαριόταν, κάθε φορά ήταν μια νέα ανακάλυψη κι ένας νέος κόσμος. Και ανυπομονούσε όλο και περισσότερο να τη δει και να τη νιώσει, να την αγγίξει, να της μιλήσει, να τη ζήσει. Άκουσε ένα θρόισμα πίσω του και αντιλήφθηκε ότι η Κάλλια είχε ξυπνήσει.
«Σιμεόνε» τον κάλεσε απαλά και προχώρησε κοντά του. Της χαμογέλασε. Την έκλεισε μέσα στην αγκαλιά του.
«Ξύπνησες;» τη ρώτησε.
«Και πάλι δεν ήσουνεκεί.»
«Ήμουν... όλο το βράδυ»χαμογέλασε πονηρά εκείνος. Ω, ναι, ήτανόλο το βράδυ μέσα της και ήταν θεϊκάεκεί.
«Είσαι καλά;» τον ρώτησετώρα και ανασήκωσε το κεφάλι να τονκοιτάξει. Έδειχνε γνήσια ανησυχία τούφος της. Ήταν τόσο διαφορετική απ' όλεςτις γυναίκες που είχε γνωρίσει. Το ζεστόβλέμμα της, το όμορφο χαμόγελό της, το υπέροχο κορμί της... Δεν μπορούσε ναεξηγήσει τι είχε αυτή η γυναίκα πάνωτης και τον οδηγούσε στα άκρα. Είχεκυριαρχήσει στη σκέψη και τις φαντασιώσειςτου. Ηταν ο τρόπος που ανταποκρινόταν,το πάθος της, η παράδοσή της. Δεν μιλούσεπολύ, αλλά είχε κατανόηση. Η σεξουαλική τους επικοινωνία ήταν το κάτι άλλο...και η επικοινωνία γενικότερα. Λες και μόλις την κοίταζε, καταλάβαινε τι ακριβώςήθελε να της πει.
Τώρα την κοίταξε που τον περιεργαζόταν με αγωνία. Χαμογέλασε.«Είμαι καλά» είπε απαλά. Κοίταξε το σεντόνι γύρω από το κορμί της.
«Πάμε να σου κάνω ένα μπάνιο; Θέλω πολύ να κάνω μπάνιο μαζί σου» ψιθύρισε πάνω στα χείλη της καιεκείνη αναρίγησε. Αυτή η άμεση ανταπόκρισή της στον πόθο του ήταν που τον απογείωσε άλλη μια φορά. Τον ήθελε όπως την ήθελε και του το έδειχνε. Πήρε τις άκρες του σεντονιού και τις άνοιξε.
«Είμαστε στο μπαλκόνι»προσπάθησε εκείνη να κρυφτεί. Τον τρέλαινε ακόμη και αυτή η συστολη της όταν πίσω από κλειστές πόρτες ήταν τόσο απελευθερωμένη και εκρηκτική. Κοίταξε λάγνα το ολόγυμνο κορμί της και κρατώνταςπροστατευτικά γύρω της το σεντόνι έσκυψε και δάγκωσε τη βάση του λαιμού της όπως ενωνόταν με τον ώμο της. Εκείνη βόγκηξε από πόνο και ηδονή. Έχωσε τα δάχτυλα σταμαύρα μαλλιά του όπως τα γένια του τρίβονταν στο ντεκολτέ της και κατέβαιναν στο ερεθισμένο στήθος της.
YOU ARE READING
Άλλη μια νύχτα - Εγώ, ο Σιμεόνε
ChickLitΟ Σιμεόνε δεν ενδιαφέρεται για σχέσεις ή συναισθήματα. Μόνο να περνά καλά. Το παρουσιαστικό του του εξασφαλίζει πλήθος κατακτήσεων και μοναδικές βραδιές. Εκείνη η Παρασκευή βράδυ ήταν όπως όλες οι προηγούμενες. Έψαχνε απλώς το πιο ποθητό θηλυκό για...