Δεν μπόρεσε να κλείσει μάτι όλη τη νύχτα. Σκεφτόταν να την πάρει τηλέφωνο και να λύσουν εκείνη την ώρα την παρεξήγηση. Ή ίσως έπρεπε να πήγαινε να αγοράσει δαχτυλίδι αρραβώνων και να της έκανε πρόταση γάμου. Μπορεί έτσι να την έπειθε για τον σοβαρό σκοπό του. Όχι, δεν θα την άφηνε μόνη αυτήν τη στιγμή! Θα αναλάμβανε πλήρως την ευθύνη του. Δεν μπόρεσε να τη γλυτώσει από τον κακό εαυτό του, αλλά σίγουρα αυτός ήξερε να στέκεται δίπλα στη γυναίκα που... Η διαπίστωση τον σόκαρε άλλη μια φορά. Μάλλον η ευκολία με την οποία το ομολογούσε. Την αγαπούσε, αλλά δεν ήξερε πώς μπορούσε να την κάνει ευτυχισμένη. Ήταν όλα τόσο μπερδεμένα στο μυαλό του. Χρειαζόταν χρόνο να τα ξεδιαλύνει τα πράγματα. Και μετά επέστρεφε η λογική στο κεφάλι του. Αυτός δεν ήταν φτιαγμένος για σχέσεις στερεοτυπικές και αγάπες! Άλλωστε, η εμπειρία με τους γονείς του του απέδειξε ότι δεν υπάρχουν καν αληθινά συναισθήματα! Ήταν όλα μία πλάνη, ένα ψέμα. Δεν την αγαπούσε, απλώς τον καύλωνε και γυναίκα που σου χαρίζει τέτοιο σεξ δεν θες να τη χάσεις. Αυτό επαναλάμβανε θέλοντας να πείσει τον εαυτό του και να την αφήσει να φύγει... Ήταν αρκετά πρωί ακόμη, δεν είχε προλάβει να φύγει για την εταιρεία. Μόλις είχε βγει από το ντους και όταν ήχησε το θυροτηλέφωνο, στέλνοντάς του σήμα ότι είχε επισκέπτη. Απόρησε γιατί τέτοια ώρα δεν περίμενε κανέναν. Προχώρησε στην οθόνη της κάμερας εισόδου και την είδε που ανέβαινε. Άλλωστε, εκείνη ήξερε πλέον τα κατατόπια, δεν χρειαζόταν να χτυπήσει κουδούνι. Έβαλε πρόχειρα ένα πουκάμισο και ένα τζιν, ενώ στάθηκε μπροστά στις ατσάλινες πόρτες του ασανσέρ και την περίμενε. Όταν εκείνη βγήκε, στάθηκε απέναντί του. Τα μάτια της έδειχναν θυμό και τα χείλη της ήταν μία ίσια γραμμή αποκαλύπτοντας εκνευρισμό. Ο Σιμεόνε απόρησε με το ύφος της. Θεώρησε ότι εκείνη είχε έρθει για να του πει «ναι» στην πρόταση γάμου λόγω εγκυμοσύνης. Ίσως είχε έρθει στα συγκαλά της πια και αποφάσιζε να το παραδεχθεί.
«Κάλλια-» ψέλλισε, αλλά χωρίς να το περιμένει το χέρι της σηκώθηκε και του έδωσε ένα δυνατό χαστούκι. Σάστισε και έτριψε το μάγουλό του. Εκείνη σήκωσε το χέρι να τον χτυπήσει ξανά αλλά αυτός της το έπιασε στον αέρα... Και μετά και το άλλο χέρι, με την Κάλλια να ξεσπάει.
«Πίστευα ότι ήσουν ειλικρινής. Ότι παρ' όλο που είσαι αυτός που είσαι, τουλάχιστον ήσουν ευθύς. Δεν έλεγες ψέματα. Είχες έναν αφοπλιστικό τρόπο να αποκαλύπτεις κομμάτια σου. Πώς μπόρεσες να με κοροϊδέψεις έτσι; Πώς μπόρεσες Σιμεόνε. Ξέρω, μου το είπες και μου το έδειξες με κάθε τρόπο. Ήμουν μόνο για μια νύχτα. Αλλά γιατί; Γιατί έβγαλες σε εμένα όλο το μίσος σου για τις σχέσεις;» διαμαρτυρήθηκε.
YOU ARE READING
Άλλη μια νύχτα - Εγώ, ο Σιμεόνε
ChickLitΟ Σιμεόνε δεν ενδιαφέρεται για σχέσεις ή συναισθήματα. Μόνο να περνά καλά. Το παρουσιαστικό του του εξασφαλίζει πλήθος κατακτήσεων και μοναδικές βραδιές. Εκείνη η Παρασκευή βράδυ ήταν όπως όλες οι προηγούμενες. Έψαχνε απλώς το πιο ποθητό θηλυκό για...