ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10

247 38 4
                                    


Στάθηκε στην είσοδο του μπαρ. Είδε την πλάτη της, όπως εκείνη καθόταν σ' ένα σκαμπό στομπαρ. Χαμογέλασε παιχνιδιάρικα. Φυσικά θα καθόταν στο μπαρ και θα τον περίμενε. Αφού αυτό ήταν το σημείο γνωριμίας και συνάντησής τους. Η πλάτη του φορέματος είχε ένα βαθύ κόψιμο και στα πόδια της φορούσε δωδεκάποντες γόβες. Ήταν ολόκληρη η εκπλήρωση της πιο ερωτικής φαντασιωσης. 

Ένιωσε ένα θερμό κύμα ικανοποίησης να διατρέχει τη σπονδυλική του στήλη. Σε λίγο θα ήταν ολόγυμνη στα χέρια του, από κάτω του, από πάνω του, δίπλα του, μπροστά του, παντού και μόνο αυτό είχε σημασία. Παρατήρησε τον άντρα που καθόταν σχεδόν δίπλα της. Έσκυβε προς το μέρος της και της μιλούσε. Η στάση σώματός του έδειχνε ότι ήταν γνωστοί. Ένιωσε ένα τσίμπημα ζήλιας. Μπορεί να ήταν ένας πρώην της, ή ένας συνάδελφος με τον οποίο είχε μοιραστεί κάποια στιγμή το κρεβάτι της. Μπορεί... 

Οργή τον κατέκλυσε όταν την είδε να σηκώνει το ποτήρι και να αδειάζει το περιεχόμενο στο πρόσωπο του τύπου. Τι της είχε κανει ή πει για να την εξωθήσει σ' αυτήν την ακραία ενέργεια. Έσπευσε αμέσως στο πλευρό της και στάθηκε προστατευτικά μπροστά της έτοιμος νατον γρονθοκοπήσει.

«Μη Σιμεόνε!» του φώναξε εκείνη πανικόβλητη.

Εκείνος την κοίταξε σαστισμένος. «Είχα την εντύπωση ότι σε παρενοχλεί!».

«Με παρενοχλεί. Είναι ο αρραβωνιαστικός της εργοδότριάς μου όμως!».

«Και τι σημαίνει αυτό, από τον αρραβωνιαστικό της εργοδότριάς σου το δέχεσαι; Τι σχέση έχεις με αυτόν τον άνδρα, Κάλλια» τη ρώτησε σε υψηλό τόνο και ενοχλημένος ενώ ο Σάκης έφυγε τρέχοντας. Τι σημαινε αυτό; Δεν ήταν καν εξήγηση!

«Αν πω οτιδήποτε θα με απολύσει κα τη χρειάζομαι τη δουλειά. Εκείνη ποτέ δεν θα με πίστευε. Θα μεκατηγορήσουν και θα με δυσφημήσουν καιδεν θα ξαναβρώ δουλειά! Σε παρακαλώ, ας μην κάνουμε άλλη σκηνή», τον εκλιπάρησε. Ο Σιμεόνε σοκαρίστηκε. Την εκβίαζε με τη θέση εργασίας της και την παρενοχλούσε σεξουαλικά όποτε του σηκωνόταν του αλήτη! Αυτό δεν θα έμενε έτσι.

«Σε πείραξε; Σε έχει αγγίξει;», τη ρώτησε σχεδόν δαγκώνονταςτα χείλη του από οργή.

«Μόνο με λόγια. Σε παρακαλώ». Το υγρό βλέμμα της τον σόκαρε.Την περιεργάστηκε μερικές στιγμές και μετά την άφησε μόνη της και χάθηκε στο άνοιγμα της εισόδου. Έπρεπε να αναλάβει αμέσως δραση. Μπήκε χωρίς να ρωτήσει καν ή να χτυπήσει την πόρτα στο γραφείο του διευθυντή του ξενοδοχείου. Άλλωστε, ειχε μερίδιο μετοχών και δεν θα ανεχόταν τέτοιες καταστάσεις σε ξενοδοχείο που ανήκε στην εταιρεία του, έστω κι ένα μέρος του.

Άλλη μια νύχτα - Εγώ, ο ΣιμεόνεWhere stories live. Discover now