Παρακολουθούσε τον Πάολο να σερβίρει την Ιρένε. Το βλέμμα του ήταν γεμάτο έρωτα κα χαμόγελο. Ήταν πολύ ευτυχισμένος με αυτήν την κοπέλαπου έδειχνε μετρημένη και σοβαρή. Καιεκείνη τον κοιτούσε με αγάπη και χαμογελούσε ίσως και λίγο περισσότερο απ' ό,τι θα έπρεπε στα χαζά του ανέκδοτα,δείγμα πώς ο έρωτας αποβλακώνει και κάνει τον ερωτευμένο να βλέπει τα πάντα τέλεια στον αγαπημένο του.
«Ξέρεις, Σιμεόνε, ο καθηγητής πάντα μιλάει για τους αγαπημένους του μαθητές και καμαρώνει για το πώς ξεχώρισαν. Ομολογώ ότι εσένα σου έχει μία αδυναμία παραπάνω» ήπιε λίγο από το κρασί της η Ρένα όπως τώρα μιλούσαν για τις σπουδές τους στο ίδιο Πανεπιστήμιο, στο ίδιο τμήμα, με τους ίδιους σχεδόν καθηγητές.
«Ο Φραντσέσκο είναι πολύτιμος για εμένα και ως καθηγητής και ως μέντορας». Άφησε την πετσέτα στην άκρη πιάνοντας το στομάχι του.
«Αδερφέ μου μαγειρεύεις πάντα εκπληκτικά» αναστέναξε χαμογελώντας ικανοποιημένος και ήπιε την τελευταία γουλιά του.
«Να ανοίξουμε κι άλλο μπουκάλι;» ρώτησε ο Πάολο.
«Όχι, εγώ είμαι μια χαρά. Δεν θέλω να πιω και πολύ».
«Ε, βέβαια έχεις και συνέχεια!» γέλασε ο φίλος του για να τον πειράξει. Η Ρένα του έκανε ένα νεύμα και εκείνος κατάλαβε το άστοχο σχόλιό του.
«Δεν έχω συνέχεια. Δεν θα βγω απόψε. Πρέπει να φύγω για Λονδίνο τη Δευτέρα για ένα συνέδριο και κάποιες επαφές και θέλω να μελετήσω λίγο» είπε απαλά.
«Τελευταία έχεις πολλή δουλειά απ' ό,τι βλέπω» τον ειρωνεύτηκε ο Πάολο. Ο Σιμεόνε του έριξε μία άγρια ματιά.
«Η αλήθεια είναι ότι έχω πράγματι πολλή δουλειά γιατί η εταιρεία επεκτείνεται διαρκώς» του είπε σοβαρά. Η Ρένα αποφάσισε να παρέμβει.
«Αμόρε, δεν μας φτιάχνεις και καφέ τώρα που μαγείρεψες τόσο όμορφα;» του έτριψε απαλά την πλάτη και εκείνος γύρισε και την κοίταξε. Της χαμογέλασε και πήρε το πιάτο από μπροστά της και σηκώθηκε παίρνοντας και του φίλου του.
«Ο Πάολο είναι υπερπροστατευτικός. Τον ξέρεις τόσα χρόνια, δεν θα στο πω εγώ, αλλά πραγματικά σ' αγαπάει πολύ και σε σκέφτεται» του είπε τρυφερά.
«Χαίρομαι πολύ που ο φίλος μου βρήκε μία κοπέλα τόσο αξιόλογη και όμορφη και είναι ευτυχισμένος, αλλά έχει το κακό να θέλει να με βάλει στα δικά του καλούπια. Αυτό με ενοχλεί. Και από τότε που σε ερωτεύτηκε αυτό έχει γίνει χειρότερο. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι και δεν επιζητούμε όλοι τα ίδια πράγματα στη ζωή» είπε απαλά και γέμισε το ποτήρι του νερό πίνοντας μερικές γουλιές.
YOU ARE READING
Άλλη μια νύχτα - Εγώ, ο Σιμεόνε
ChickLitΟ Σιμεόνε δεν ενδιαφέρεται για σχέσεις ή συναισθήματα. Μόνο να περνά καλά. Το παρουσιαστικό του του εξασφαλίζει πλήθος κατακτήσεων και μοναδικές βραδιές. Εκείνη η Παρασκευή βράδυ ήταν όπως όλες οι προηγούμενες. Έψαχνε απλώς το πιο ποθητό θηλυκό για...