Μελετούσε τον φάκελο που του είχε δώσει ο Τζιανκάρλο για την επέκταση του ομίλου του στην Ελλάδα. Λίγο που είχαν μιλήσει με την Κάλλια του είχε πει ότι εργαζόταν σε εταιρεία συμβούλων επενδύσεων, οπότε θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί τις γνώσεις και την επαγγελματική της εμπειρία. Την έβλεπε να ντύνεται και ένιωθε τόσο οικεία την εικόνα της. Τρεις μέρες τώρα απολάμβανε να κανει ατελείωτο σεξ μαζί της, σαν έφηβος, σαν να ήταν η πρώτη του φορά, με πάθος και ακούραστα, λες και θα ερχόταν το τέλος του κόσμου την επόμενη στιγμή. Ηταν μια πρωτόγνωρη κατάσταση γι' αυτόν, αλλά το μόνο που ήξερε ήταν ότι δεν ήθελενα το χάσει, ούτε η φυγή της να ήταν και το τέλος της ιδιότυπης γνωριμίας τους. Η Κάλλια μπήκε στο μπάνιο να μακιγιαριστεί, με το βλέμμα του Σιμεόνε να την αγκαλιάζει. «Κάποια στιγμή μου είπες ότι είχες σχέση εξ αποστάσεως» της είπε σκεφτικός. Είχε μείνει και αυτό το βράδυ μαζί της. Άλλωστε, το απόγευμα ήταν το κοκτέιλ πάρτι και το συνέδριο ολοκληρωνόταν. Οπότε το βράδυ εκείνη θα επέστρεφε στην Αθήνα και εκείνος θα είχε όλο το βράδυ ελεύθερο να το χαρίσει σε μια νέα κατάκτηση.
Η Καλλια μπήκε στο δωμάτιο κρατώντας τη μασκάρα στο χέρι.
«Τι εννοείς;»
«Θέλω να μου μιλήσεις για τη σχέση εξ αποστάσεως» την κοίταξε τρυφερά ενώ τωρα αυτός είχε μαζέψει τα χαρτιά του και ολοκλήρωνε το ντύσιμό του, φορώντας τα παπούτσια του.
«Υπάρχει κάποιος λόγος που πρέπει να συζητήσουμε αυτήν τη σχέση;».
«Μόνο το γεγονός ότι θέλω να μάθω» επέμεινε αυτός. Αν εκείνη είχε μαθει σε μια σχέση εξ αποστάσεως, ίσως να μπορούσε να λειτουργήσει και η δική τους σεξουαλική σχέση.
«Δεν λειτούργησε» είπε λακωνικά η Κάλλια.
«Τον αγαπάς ακόμη;» τη ρώτησε τώρα νιώθοντας την καρδιά του να σφίγγεται. Αν αγαπούσε έναν άλλον και έπεφτε με τέτοιο πάθος στο κρεβάτι μαζί του, δεν τολμούσε να φανταστεί πώς θα δινόταν σε έναν άλλο άντρα.
«Για να τον αγαπώ ακόμη προϋποθέτει ότι τον αγαπούσα κάποτε...Και δεν τον αγάπησα, ποτέ. Σιμεόνε, δεν είμαι ακριβώς ο κλασικός τύπος του σχεσάκια. Απορώ πραγματικά γιατί έκανα αυτές τις σχέσεις όταν δεν καλυπτόμουν καν συναισθηματικά στο ελάχιστο» προσπαθούσε να του εξηγήσει.
Ο Σιμεόνε προσπαθούσε να καταλάβει καθώς η Κάλλια μιλούσε με μισόλογα.
«Μου είχες πει ότι δεν κάνεις one night stand» της υπενθύμισε το πρώτο βράδυ που βρέθηκαν στο κλαμπ καιεκείνη πανικόβλητη σηκώθηκε να φύγει από το σπίτι του. Έδειχνε ότι δεν είχε εμπειρία σε τέτοιες καταστάσεις και πως λειτουργούσε καλύτερα τώρα που είχαν γνωριστεί περισσότερο.
YOU ARE READING
Άλλη μια νύχτα - Εγώ, ο Σιμεόνε
ChickLitΟ Σιμεόνε δεν ενδιαφέρεται για σχέσεις ή συναισθήματα. Μόνο να περνά καλά. Το παρουσιαστικό του του εξασφαλίζει πλήθος κατακτήσεων και μοναδικές βραδιές. Εκείνη η Παρασκευή βράδυ ήταν όπως όλες οι προηγούμενες. Έψαχνε απλώς το πιο ποθητό θηλυκό για...