ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14

238 24 5
                                    

Αφού έφυγεο Πάολο ώρες αργότερα, ένιωθε φοβερόεκνευρισμό και έντονη φόρτιση. Του είχεπάρει τα αυτιά και το μυαλό μαζί μεηλίθιες ιδέες σχετικά με σχέσεις καιέρωτες. Είχε τόσο κακή εκτίμηση τουείδους της σχέσης του με την Κάλλια πουμετάνιωσε που του είχε αποκαλύψει τομεγαλεπήβολο σχέδιό τους. Η Κάλλια καιο ίδιος ήταν στο ίδιο μήκος κύματος καιήξεραν ακριβώς τι επιζητούσαν ο έναςαπό τον άλλον και δεν είχε καμία σχέσημε έρωτες και αηδίες. Το σεξ ήταν θεϊκόκαι ήταν θεϊκό γιατί είχαν ιδανικόπαρτενέρ που δεν φοβόταν να πειραματιστείμαζί τους και να δώσει τα ίδια πουέπαιρνε. Υπήρχε μία εκπληκτική επικοινωνίακαι οικειότητα στο άγγιγμά της που τονέκανε να αισθάνεται ασφάλεια καισιγουριά. Ο οργασμός της ήταν ο παράδεισόςτου και ο τρόπος να της τον χαρίσειστόχος ζωής. Και κάθε φορά τον πετύχαινεκαι κάθε φορά ήταν μοναδική. Τώρα όμωςγιατί ήταν γεμάτος ανόητες σκέψεις καιείχε τόσο κακή διάθεση! Κατέβηκε στογυμναστήριο και ανέβηκε στον διάδρομοτρεξίματος μέχρι να νιώσει ηρεμία ώστενα μπορέσει να αποφορτιστεί και νακοιμηθεί. 

Ώρα αργότερα κατέβηκε ξέπνοοςκαι ανέβηκε βιαστικά στο διαμέρισμάτου. Έκανε ένα γρήγορο ντους και ξαπλωσε.Ήλπιζε η ένταση να του έκλεινε γρήγορατα μάτια. Όλο το πρωί έκανε σεξ μαζί τηςκαι μόνο αυτές τις εικόνες ήθελε νακρατήσει μέσα του, αλλά οι άστοχεςπαρατηρήσεις και οι ανόητες επισημάνσειςτου Πάολο όλο και επανέρχονταν. Γύρισεπλευρό προσπαθώντας να κοιμηθεί αλλάφαινόταν αδύνατο. Σκέφτηκε και πάλι τονΠάολο. Ο φίλος του ήθελε πάντα να κάνεισχέσεις και μόνο μέσα σ' αυτες λειτουργούσε.Πίστευε ότι μόνο μέσα σε σχέσειςολοκληρώνεται κάποιος. Ο Σιμεόνε πάνταεπέλεγε τη μοναξιά και την ελευθερίατου. Και πόσο τον εκνεύριζε που ο φίλοςτου συνέχεια του ασκούσε πίεση με τιςανόητες ιδέες του περί έρωτος καισχέσεων. Προφανώς ήταν εκείνος τόσοερωτευμένος με την Ιρένε που φαντασιωνότανπαντού καρδούλες. Η Κάλλια ήταν μίαγυναίκα θελκτική, μοιραία, συγκλονιστική.Δεν χωρούσε στα καλούπια του Πάολο καιτου κάθε Πάολο. Γι΄ αυτό τον καταλάβαινε.Γι' αυτό τον ερέθιζε. Γιατί αυτή ηταύτισή τους τον τρέλαινε. Έβλεπε τονεαυτό του στο βλέμμα της και αυτή ηδιαπίστωση προκαλούσε έκρηξη στιςαισθήσεις του. Άρχισε πάλι να ερεθίζεταικαι αναστέναξε.

Πρώτη φορά έκανε τόσοπολύ σεξ και τόσο έντονο. Είχε ξεπεράσεικατά πολύ τα όριά του. Πειραματιζότανστο κορμί της κάνοντας πράγματα που δενείχε φαντασιωθεί ποτέ με καμία γυναίκα.Η ευωδία του κορμιού της, η αισθησιακήφωνή της... η γεύση της. Τρελαινόταν ναείναι μέσα της. Ακόμη και ο τρόπος πουτον έπαιρνε ήταν συγκλονιστικός.Γκρίνιαξε που δεν την είχε εδώ να τηςδείξει ακριβώς πόσο τη σκεφτόταν κιαυτός. Κοίταξε το κινητό του. Ήταν τόσοάσχημη η στιγμή που του έστειλε τομήνυμα. Με τον Πάολο να του κάνει κήρυγμακαι να προδικάζει το είδος της σχέσηςτου μαζί της. Ήταν πολύ εκτός των συνηθειώντου Πάολο αυτή η συμφωνία που είχανκάνει οι δυο τους. Γέλασε κοροϊδευτικά.

Άλλη μια νύχτα - Εγώ, ο ΣιμεόνεWhere stories live. Discover now