ΚΕΦΑΛΑΙΟ 18

190 28 3
                                    


Δεν μπορούσε να κρύψει το χαμόγελο και την αδημονία του από το πρωί. Σε λίγες ώρες η αναμονή του θα έπαιρνε τέλος όταν θα την έριχνε στο κρεβάτι του και θα πειραματιζόταν με κάθε ερωτική του φαντασίωση και επιθυμία. Ελάχιστο μυαλό είχε για να συγκεντρωθεί στις άπειρες συσκέψεις που είχε σήμερα. Ήταν διαρκώς αφηρημένος. Απέδωσε την κατάστασή του στην αποχήεδώ και τρεις εβδομάδες από το ζωογόνο για εκείνον σεξ. Ο εαυτός του τον διόρθωσε:σεξ με την Κάλλια. Γιατί σεξ με οποιαδήποτε άλλη έβρισκε όποια στιγμή το αναζητούσε.Τόσο στο Λονδίνο πριν από λίγες ημέρες όσο και στη Ρώμη όλο το προηγούμενο διάστημα. Δεν του φαινόταν δύσκολο να τηρεί την υπόσχεσή του για αποκλειστικότητα. Εξάλλου το ομολόγησε μέσα του ότι δεν είχε καμία διάθεση να πηδηχθεί με καμία άλλη, μόνο μαζί της. Τα δύο τελευταία βράδια που είχε επιστρέψει στη Ρώμηένιωθε ότι την είχε διαρκώς μέσα στοδιαμέρισμα του, μύριζε ακόμη και το άρωμά της, έβλεπε την εικόνα της στο κρεβάτι του. Ήξερε ότι ήταν λάθος να τη φέρει μέσα στον προσωπικό του χώρο εκείνη τη μοιραία βραδιά της γνωριμίας τους. Πλέον είχε κάνει κατάληψη σε κάθεεκατοστό του μυαλού του και του σπιτιούτου. Εισέβαλε και τα παρέσυρε όλα στο πέρασμά της.

"Σιμεόνε,με άκουσες;" επέμεινε ο Τζιανκάρλο Κάρμανι και εκείνος σήκωσε το βλέμματου στον συνεργάτη του. Ήδη ένιωθε ένα μυρμήγκιασμα ερωτικό στο κορμί του. Της είχε κλείσει δωμάτιο στο γνωστό ξενοδοχείο. Δεν θα έκανε το λάθος να την ξαναφέρει σπιτι του και να μην μπορεί μετά να ξεπεράσει την εικόνα της στο κρεβάτι του. Ένα βράδυ ήταν αρκετό. "Ναι, ακούω. Αύριο θα έρθει η σινιορίνα Πέτρου για σύσκεψη, να μας εκθέσει τα δεδομένα και να μας αναλύσει τα στοιχεία της" τον διαβεβαίωσε. Ως υπεύθυνος της ευρωπαϊκής επέκτασης ο Τζιανκάρλο ήταν επιφορτισμένος με την ευθύνη των επαφών και της συνεργασίας με τους εκπροσώπουςτης εταιρείας σε όλες τiς ευρωπαϊκές χώρες που επιχειρούσαν. Η Κάλλια ήταν δική του ευθύνη αλλά ο Σιμεόνε δεν θα τον άφηνε να μονοπωλήσει το ενδιαφέρον της. Αυτή η γυναίκα ήταν δική του και αυτή δεν είχε μάτια ή χρόνο για οποιονδήποτε άλλον. Κοίταξε σκεφτικός το ρολόι του.

"Πρέπει να φύγω, έχω μια δουλειά" είπε στον Τζιανκάρλο και σηκώθηκε. Έπρεπε να πάει στο αεροδρόμιο να την υποδεχθεί. "Όλα καλά; Φαίνεσαι πολύ διαφορετικός σήμερα"τον ρώτησε ο συνεργάτης του χαμογελώντας πονηρά.

Ο Σιμεόνε τον κοίταξε απορημένος. "Τι εννοείς;"

"Τι να σου πω... Μοιάζεις... Δηλαδή, αν δεν σε ήξερα, θα έλεγα ότι έχεις αλλού το μυαλο σου...Να, σαν να είσαι ερωτευμένος ένα πράγμα"τον πείραξε και εκείνος σκοτείνιασε.

Άλλη μια νύχτα - Εγώ, ο ΣιμεόνεWhere stories live. Discover now