Why are you so stubborn? (20)

91 7 2
                                    

Pov. Felix

— A weź— uderzyłem Hyunjin'a w bark.
— Dlaczego?— zapytał Minho jednak nie do końca zrozumiałem o co mu chodzi, co chyba zauważył— Dlaczego to brzmiało dwuznacznie? Nie rozumiem— powiedział jednocześnie jedząc naleśnika.
Odwróciłem się w stronę Hyunjin'a i powiedziałem:
— Tłumacz mu teraz— zaśmiałem się jednak było to dla mnie trochę dziwne. Rozumiem że jest on jest trochę inny ale chyba wie skąd się biorą dzieci i co to seks.
Chociaż.. może nie wie.

Pov. Hyunjin

Patrzyłem w stronę Lee nie wiedząc co mu powiedzieć. Nigdy z nim tego nie robiłem, nawet nie myślałem o tym, więc nie wiem ile na ten temat wie. Takie rzeczy powinien się w sumie dowiedzieć w szkole na wdż, albo nawet od znajomych, ja jak miałem jakieś 12 lat to usłyszałem o tym od kumpla, a później byłem na tyle ciekawski że znalazłem się na stronie z porno. Kiedy skończyłem 15 lat odkryłem takie filmy z gejami, kiedy mi stanął ogarnąłem że bardziej mnie to podniecało.

- Um później ci wytłumaczę - wymyśliłem na szybko, standardowo kiedy nie wiesz co powiedzieć mówisz że zrobisz to później, a finalnie i tak o tym zapomni - zaraz mamy trening, jedz szybko i musimy się ubrać.

Co miałem mu powiedzieć? Zapytał o to tak jakby nie wiedział co to seks. Nie miałem czasu na wymyślanie, a tym bardziej nie na tłumaczenie na czym to polega.

Pov. Minho
Nie rozumiałem o co chodzi. Czułem się po części wykluczony. Już wiedziałem że raczej mi nie wytłumaczy najwyżej dowiem się sam.
— Stary myślisz że on nie wie co to seks?— usłyszałem szept Felix'a który zdecydowanie nie mówił do mnie.
Seks? Było mi głupio że nie wiem o co im chodzi bo najwyraźniej powinienem widzieć.
Udawałem że nie usłyszałem postanowiłem późnej sprawdzić co to.
— Dziękuję— powiedziałem gdy skończyłem jeść następnie resztę chowając do lodówki.

Pov. Hyunjin

- Idź na górę się ubrać, a ja posprzątam i zaraz przyjdę - pocałowałem go, a po chwili zostałem sam z Felixem - w odpowiedzi na twoje pytanie to nie wiem. Nie rozmawialiśmy o tym bo nie było potrzeby, wiec nie mam pojęcia. Nie rozumiem tylko jakim cudem nie dowiedział się nie wiem przez chociażby znajomych jak ja.

Wyjaśniłem i zacząłem myć naczynia po naleśnikach. Bardzo ciekawiło mnie to czy serio o tym nie wie. Szczerze nawet jak na osobę która ma little space to trochę dziwne że nie wie. Powinien się dowiedzieć już dawno.

Pov. Felix

To faktycznie było strasznie dziwne.
— Może nie miał znajomych— zaśmiałem się.
— Porozmawiaj z nim może. Przydałoby się żeby wiedział— powiedziałem zmieniając ton na bardziej poważny.
— O czym gadacie?— zapytał Seungmin schodząc po schodach.
Jeszcze tego tu brakowało. Lepiej żeby nie widział wtedy będzie się z nich śmiał do póki mu się nie znudzi albo do momentu gdy przekona się że jednak już to robili co było by dość ciężkie.
— O niczym. Chodź na trening— powiedziałem uprzedzając Hyunjin'a który zapewne chciał powiedzieć to samo. Poszedłem ubrać buty następnie usiadłem na schodach czekając na odpowiednią godzinę żeby zepsuć wszystkim ten dzień i poinformować ich że jedziemy na trening.

Pov. Hyunjin

Super coraz bardziej zaczynam się czuć jakbym był ojcem małego dziecka. Ja rozumiem go i jego zachowanie nie jest dla mnie dziwne, ale nie mogę pojąć jak przez 25 lat nie dowiedział się o tym. I co ja mam mu to niby wytłumaczyć?

- Japierdole - westchnąłem i ruszyłem na górę.

Wszedłem do pokoju gdzie miał się naszykować Minho. Chłopak był już gotowy, tylko ja musiałem się jeszcze przebrać.

Love Me Again Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz