"Kısacası, sizden sadece yardım istiyoruz. Karşılığında bir şey isterseniz yardım edeceğimize emin olabilirsiniz. Teşekkürler."
Hepimiz Taehyung'un sözünün bitmesiyle eğildik. Bay Kim birkaç saniye içinde bittiğini onaylar şekilde doğruldu. Beklentiyle ona baktık.
"Şimdi bunu internete yüklüyorum. Kanıtları da katıyorum. Ve oğlum özgürlüğü tadıyor!" dedi Bay Kim heyecanla Taehyung'a sarılarak.
Yanımdaki Taehyung da kıkırdayarak babasına sarıldı. Bay Kim'le göz göze geldik bu arada ama bakışlarımı hızlıca kaçırıp yere baktım. O beni sevmiyordu ve zorla sevdirmek istemiyordum.
Sarılmaları bitince uzaklaştılar. Bay Kim, bilgisayarının başına geçerek ayarlamalara başlarken herkes neşeyle birbirine sarıldı. Jimin hızlıca sırtıma atlamış, kollarını boynuma dolamıştı.
Baldırlarını tuttum sıkıca. Neşeyle bağırdı, "Özgürlük!" dedi "Ne de güzel şeydir, kesin!" Kıkırdayarak sırtımdaki bedeni zıplattım. Korkuyla çığlık atarak sıkı sıkıya tutundu bana.
Bakışlarım Taehyung'a değdi. Gülümseyerek bana bakıyordu. Ben de ona gülümsedim. Onun sayesindeydi her şey, hayatımızdaki umut parçasıydı.
🐾
Hepimiz salonda oturmuş, videonun katettiği izlenmelerin sayımının tamamlanmasını, haber kanallarının fark etmesini bekliyorduk.
Oluşturduğumuz yuvarlakta birbirimize laf atıyor, konuşuyorduk. Uzun zaman sonra hissettiğim bu rahatlık beni mutlu ediyordu.
Ama bu rahatlığın bitişi de uzun sürmemişti.
Aniden çalınan kapı açılmış, içeriye bir sürü adam girmeye başlamıştı. Devletin adamlarıydı. "Melekleri bulduk. Kim ailesi karakola, melezler bizimle birlikte evlerine dönüyor." dedi adam, ellerindeki silahları bize kaldıranların ortasında durarak.
Taehyung hızla üstümden atladı ve yerde oturan benim önüne geçerek tırnaklarını çıkardı. Yoongi de aynı şekilde Jimin'in önünde dururken. Diğer üçlü de ayaklanmıştı.
Jimin'le birbirimize baktık. Gözleri dolmuştu. Hızlıca ayağa kalktım. Onun da elini tutup kaldırdım. Jimin hızla bana sarılırken ben de ona sarılmış, birkaç adım gerilemiştim. Jimin olmasa koruma duvarına ben de katılırdım ama Jimin'in bedeni, deneyler sebebiyle kendini koruyacak güce sahip değildi.
"Halk ayaklanacak!" dedi Bay Kim bilgisayarının başından kaldırılıp iki adam tarafından sürüklenirken.
"Baba!" diye bağırdı Taehyung. Sesi titremişti.
"Oğlum! Her şey iyi olacak. Annenle birlikte seni bulacağız!" dedi Bay Kim de sesi giderek uzaklaşırken. Ardından Bayan Kim'in ağlama sesleri doldurdu kulağımızı, Taehyung sinirle kükredi. Kulaklarını ve kuyruğunu dikti.
"Halk sizi amuda kaldırıp siktiğinde de böyle artist artist karşımızda bize silah çekebilecek misiniz lan?!" dedi Hoseok bağırarak.
Seokjin omzunu dürtükledi. "Rezil ediyorsun bizi, sus!" dedi. Bu yaptığına karşılık Jimin kıkırdamıştı. Onun gülmesine karşılık biraz daha rahatlamış hissettim.
Adamlar silahlarının emniyetlerini açtılar. "Bizimle gelin, zorluk çıkarırsanız öldürülmeniz emredildi." dedi ortadaki yeniden.
"Vicdansız sikikler!" diye bağırdı Yoongi "Sizin yüzünüzden nefret ettik şu şehirden!"
"Dünyanın her yeri böyle." dedi adam gamsızca.
"Sikmişim dünyayı!" Yoongi tekrardan bağırdı. Tıslamış ve kuyruğunu sağa sola sallamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Denekler Tae-Kook
Fanfiction20. Yüzyılda (1900-2000) aniden doğmaya başlayan insan-hayvan melezler, insanları telaşlandırıyordu. Melezler, 21. Yüzyılda (2000-2100) da doğmaya devam edince, bunun bir virüs olduğu düşünülmüştü. Bu yüzden yeni doğan tüm insan-hayvan melezler, bel...