🔞

208 16 0
                                    

Tişört hızla yeri boylarken Taehyung kısa bir an gözlerime bakmış, izin alır gibi beklemişti. "Sevgilim," dedi "bir kere daha tadını alırsam daha duramam."

Yutkunmuştum. Bir yandan da çokça cesaretliydim.

"Durma, Taehyung. Devam et."

Ona verdiğim komutla birlikte dudaklarıma atılmış ve iki dudağımı da emmişti. İnleyerek saçlarına tutunmuş, çekiştirmiştim. Taehyung ise umursamamış, dudaklarımı bırakıp aşağı inmişti.

Göğüs uçlarıma birer öpücük bıraktı. Kulaklarım kıpırdandı, deli gibi inledim. Kuyruğunu iki yana salladı, dilini karnıma kadar indirdi ve içime göçerttiğim karnıma bir öpücük bıraktı.

Ardından altımdaki pantolonun fermuarını dişleri arasına aldı. Yavaşça aşağı indirdi. Bu arada gözleri gözlerimdeydi. Dirseklerimi yatağa dayamış, onun hamlelerini izliyordum.

Yutkundum. Bir eliyle düğmemi açtı. Kalçamı kaldırıp pantolonumu çıkarmasını ve yere atmasını izledim. Karşısında baksırla kalmıştım ve tamam biraz utanç vericiydi.

Bu utancıma karşı çıkmak için hızla doğruldum. Taehyung'un tişörtünün eteklerini tuttum ve o da izin vererek kollarını kaldırdı. Tişörtü çıkarıp yere attım. Ellerim pantolonuna geldi. Kemerini çözüp yere bıraktım. Düğmesini açtım. Fermuarını indirdim.

Bakışları üzerimdeydi. "Çıkart," dedim pantolonu aşağı çekiştirip yüzüne bakarak. Serseri bir sırıtışla izliyordu beni.

Hızlıca pantolonu çıkardı. Yere attığında ikimiz de baksırla kalmıştık ve önündeki şişliği fena hâlde boğazımı kurutmuştu. İki parmağını ağzına aldı. Kısaca ıslattı ve beni omuzlarımdan itip yatağa yatmama izin verdi.

Heyecanla bir nefes verdim. Belimin altına bir yastık koydu, bir bacağımı omzuna attı, diğerini kırıp kendime çekmemi sağladı. Ardından üzerime eğildi, parmakları baksırımı geçip deliğime dokundu. Yanağıma konan bir öpücük ve içimde hissettiğim bir parmak, aynı anda.

İnleyerek gözlerimi yumdum. İçimdeki parmağını eklem yerlerinden kırıp içimde oynadığında hıçkırdım. Siktir, ağlayacak gibi hissediyordum.

Taehyung birkaç kere parmağını ileri geri oynattı ve sabırsızca ikinci parmağını da ekledi. Daha şimdiden içimdeki doluluk beni deli ediyordu. Deli gibi bir kaşıntı vardı. İçim kaşınıyordu.

Taehyung derin nefesler alıp verirken burnunu yanağıma sürtüyor, her parmaklarını oynattığında dudaklarımdan dökülen inlemeleri en yakından dinliyordu.

Parmaklarını birbirinden ayırdı, iki yana açarak dışarı çıkardığında ağlarcasına yumruklarımı yatağa vurdum. Taehyung kıkırdadı, parmaklarını çıkardığı gibi eli baksırıma geldi. Çıkarmasına yardım ettim. Benimkini yere attığında kendisininkini çıkarmasını bekledim. Ama o durmuş, vücudumu süzüyordu.

Yutkunup derin derin soluklanmaya devam ettim. Bu arada boğuk sesini işittim, "Siktir, Jungkook. Cidden. Altımdaki bu tavşanın güzelliğine kafayı yiyebilirim." Temiz eli saçlarıma çıktı, kulaklarımı sevdiğinde gözlerim kapandı, dudaklarımı araladım.

Ardından doğruldu, kendi baksırını da çıkardı ve benim sıvıma bulanan elini kendine sardı. Ne kadar onu izlemek istesem de şuan aşırı heyecanlıydım ve nefeslerim göğsüme zar zor sığıyordu.

Birkaç saniye içinde üzerime eğildi. Ellerimi tuttu, parmaklarımızı birbirine geçirip kafamın iki yanına koydu. Ona dokunamayacağım için mızmızca dudaklarımı büzdüm. Gülerek belini büktü, sertliği kalça arama değdiği gibi ağzım aralandı ve inleyerek ellerini sıktım.

Melez Denekler Tae-KookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin