🌚🌝

145 15 0
                                    

İsteğimiz kıyafetleri almış, eve geçmiştik. Şimdi Taehyung'un evinde duruyorduk. Ama kıyafetlerimizi alırken valiz de almıştık ve kıyafetleri valize koymuştuk. Herkesin kendi valizi hazırdı. Salonda kenarda yerleşiklerdi.

Yorgunlukla kendimi koltuğa attım. Aralıksız iş yapıyorduk ve cidden yorulmuştum artık. Bacaklarımda derman kalmamıştı. Alışveriş iyi güzeldi de sonrası çok zordu.

Taehyung hızlıca yanıma oturdu. Sürekli yanımda duruyor, asla uzaklaşmamaya çalışıyordu. Bir kolunu omzumdan atıp kafamı göğsüne koydurttu. Ona izin vererek beline sarıldım, kulağımı göğsüne yasladım. Kalp atışlarını duyabiliyordum.

"Taehyung?" dedim kısık sesle. Zirâ diğerleri bir sohbet içerisinde valizlerini kontrol ediyorlardı ve bakışların üzerimize dönmesini istemiyordum.

"Sevgilim?" dedi aynı benim gibi. Gülümsedim.

"Bu kızgınlık... Nasıl oluyor?" dedim biraz utana sıkıla. Ama bilmem gerekiyordu. Şimdiye kadar hep ilaçlarla baskılanmış, hiç kızgınlığa girmemiştim.

Taehyung saçlarıma bir öpücük kondurdu. Utanmamı istemiyor gibiydi. "Sadece cinsel bir istek içerisinde olursun, bebeğim. Mesela, ben sana aşığım ve seni arzuluyorum. Ama bu arzu, kızgınlıkta gizlenemez bir hâl alıyor. Sana yakın dururum, saçlarını öper, sürekli yakınlaşmak için fırsat kollarım, kokunu duyumsamak için boynunla uğraşırım ve daha fazlası gibi gibi..."

O bunları normal bir şeymiş gibi anlatırken ben utançtan iki büklüm olmuştum bile.

Omzumdaki eli olduğu yeri okşadı. "Bu konuda utanma. İlk defa kızgınlığı duyuyorsun. Garipsemen normal." dedi burnunu saçlarıma sürterek.

"Peki, kızgınlığa gireceğini nasıl anlarsın?" dedim sesim içime kaçmış gibi.

Taehyung kıkırdadı, "Anlamazsın, aniden girersin."

Mırıldanarak onu onayladım. Demek girdiğimizde fark ediyorduk. Ayrıca bir cinsel birliktelik için ben fazla utangaç biriydim. Eğer Taehyung benden önce kızgınlığa girerse ve beni arzularsa, o ne kadar hırçın olursa olsun ben utançtan bayılacak kıvama gelirdim.

"Y... Yoongi?"

Jimin'in mırıltılı sesiyle bakışlarımız arkadaşlarımıza döndü. Yoongi, Jimin'e arkadan sarılmış, burnunu boynuna gömmüştü. Jimin ise şaşkınlıkla elleri havada kalmıştı.

Yoongi'nin bakışları Taehyung'a döndü. Bakışlarında bir değişiklik vardı sanki. Daha uysal görünüyordu. Yani, normalden daha uysal.

"İlk kızgınlığa girenin sen olacağını tahmin ediyordum," dedi Taehyung parmağını Yoongi'ye uzatarak. Yoongi gözlerini devirip yüzünü buruşturdu.

"Aman ne iyi," diye mırıldandı. Ardından tekrar Jimin'in ensesine burnunu bastırıp derin bir nefes aldı.

"Gözümün önünde sikişirseniz çok kıskanırım!" Hoseok abartılı bir şekilde bağırmış, gözlerini kocaman açmıştı. Jimin ise onun bağırmasıyla ellerini yüzüne kapatmış, ses çıkarmamıştı.

Yoongi'nin kulakları iki yana eğilmişti, kuyruğu yavaş yavaş sallanıyordu. Gerçekten çok uysal görünüyordu.

"Vay be," diye mırıldandım. Gözlerim Taehyung'a döndü. "Sıradaki kim olabilir?"

Dudaklarını büzdü. Bakışları hepimizin üzerinde gezindi. "Bence ben ve sen yakın zamanlarda oluruz, bizim türlerimiz çiftleşmeye daha açık türler."

"Oha, evde sikiş dönecek desenize."

"Hoseok hyung!"

🐾

Melez Denekler Tae-KookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin