1. Kapitola

155 11 10
                                    

10.4. 1982:
Harry se cítil celý uvolněný. Akorát to nebylo v Azkabanu nějak útulný.
Měl se dobře a nic mu nějak nechybělo. Nikdo si to vlastně ani neuvědomil, že tam je.
,,Harry klidně si jdi hrát ven,"řekl mu Sirius. Viděl, že Harry nechce nějak být pořád zavřený v cele.
,,Ale dej pozor, aby tě nikdo nějak neviděl a nelez po skalách a blízko moře,"řekl mu Sirius. ,,A vevnitř buď blízko naší cely."
,,Vevnitř,"řekl černovlásek. Smrtijedi mu sice nic neudělali, ale bál se, že ho někdo uvidí a vrátí ho zpět k Dursleyovým a to nechtěl. Moc si toho ve své mysli nepamatoval, ale věděl samé nepohodlí.
Štěstí že mozkomorové byli i na něj celkem vstřícní, protože byl dítě.
Přinesli Siriusovi pro něj veškeré věci. Poberta mu hned první den vyměnil pleny, protože poznal, že než se k němu přenesl, že mu ani ,,drahá" Petunie nevyměnila pleny a byl sotva nakrmený.
Občas se ale cítil celý spocený z těch mozkomorů kolem.
,,Chci tak odsud pryč,"řekl s povzdechem. Byl rád, že má Harryho tady a že se přenesl od těch příšer pryč, ale věděl, že Harry potřebuje i dobré prostředí.
Obdivovalo ho, když se Harry protáhl skrz mříže, že se dokázal proplížit kolem lidských stráží.
,,Má nějak svázanou magií!,"volal Florian Mulciber.
Sirius se probral a volal:,,Kde je Harry?"
,,Klid Blacku je tady!,"volal smrtijed. ,,Není daleko."
Harry se zachichotal a běžel do cely ke kmotrovi.
,,Vidíš bratránku,"zasmála se Bellatrix. Sirius věděl, že musí Harryho za nějakou kratší dobu naučit počítat do jedenácti, ať ví i číslo jejich cely.

Dítě z Azkabanu Kde žijí příběhy. Začni objevovat