29.10. 1992:
Bylo několik dní před Halloweenem. Harry a jeho přátelé se radovali, že nebudou starosti s žádnou školou. Letos měli šílené hodiny s Lochartem. Vypustil na ně rarachy a řekl ať si a nimi poradí a když na ně vyslal nějaké kouzlo, tak mu vzali hůlku a hodili mu jí na druhou stranu místnosti a vyběhli i někteří ze třídy a přišla tam McGonnagálová a přinutila ho všechny je pochytat, kteří vyběhli než bude přestávka a taky ať to neruší ostatní učitele.
Ale zpět k dnešnímu dni. Harry si všiml, že Ginny sestra Rona svírá v ruce deník. Připadal mu jakoby věděl, co je to.
~
,,Musíte se dostat nějak k tomu deníku Rone,"řekl mu před večeři.
,,Ale jak?",zeptal se Neville. ,,Někdy až bude spát,"pravila Daphne.
,,Pokusíme se,"řekl Ron. ,,Pravda, poradíme si,"řekl Neville.
~
Harryho uprostřed noci ale něco vzbudilo. ,,Co?",zeptal se Harry.
,,Pojď a vem neviditelný plášť,"řekla mu Daphne. ,,Než Neville s Ronem na něco přijdou bude jistě pozdě."
Harry teda vzal neviditelný plášť a s Daphne se pod nej schovali a šli.
Tiše řekli Buclaté dámě heslo až Ginnynu ložnici našli.
,,Máme to,"zaradovala se Daphne a běželi tiše pryč.
,,Musím ještě do Tajemné komnaty,"pravil Harry. ,,Amarasu bude vědět, co se děje."
,,A co?",zeptala se Daphne.
,,Vem si plášť, já proběhnu do věže,"řekl Harry.
,,Ne, jdu s tebou,"řekla Daphne.
,,Ne, ono tě do zabije, ten pohled do očí,"pravil Harry rychle.
,,Zavřu oči, jakmile se přiblíží k nám,"řekla blondýnka.
Harry poznal, že s ní o tom nemá cenu diskutovat.
~
Když došli do umývárny Ufňukané Uršuly Harry zasyčel a umyvadla se otevřela.
Šli dal ke dveřím a Harry zavolal hadím jazykem:,,Amarasu jsi tady?"
Had vylezl a Daphne zavřela oči. ,,Jsem tady, kde bych byla,"řekla. ,,Kdo je ta dívka s tebou?"
,,Moje kamarádka Daphne Greengrassová,"pravil Harry.
,,Ať tedy otevře oči,"řekl had.
,,Ale to jí zabije,"pravil Harry.
,,Ne,"zasyčel had. ,,Blízké dědice mého přítele ne."
,,Máš otevřít oči,"přeložil Harry Daphne. ,,Prý tě to jako blízkou mě nezabije."
Daphne otevřela oči. Harry se zeptal:,,Amarasu znáš ten deník?",zeptal se a ukázal.
,,Nevím,"zasyčela Amarasu. ,,Ale tuším komu patřil."
,,A komu?",zeptal se Harry.
,,Tomu kdo Tajemnou komnatu otevřel před těmi lety a přinutil mě,"řekla. ,,Dobře že jste ten deník vzali. Jsem zachráněná před tím, aby se ke mně někdo nepovolaný dostal. Někdo mě prostřednictvím toho začel nutit vyjít ven."
,,Neboj mi tě budeme chránit,"uklidňoval jí Harry. ,,Jako tvůj dědic ti to slibuji."
,,To jsem ráda,"řekl had.
~
Když došli do společenské místnosti se rozloučili a Daphne v pokoji vzala péro a inkoust, aby zkusila, co ten deník dokáže.
ČTEŠ
Dítě z Azkabanu
FanfictionLily byla inteligentní čarodějka. Když chránila Harryho přenesla na něj kouzlo, které ho přenese na místo k někomu, kde by byl v pravém bezpečí. V nesnázích začátku zneužívání u Dursleyových ho přenese k Siriusovi do Azkabanu.