16. Kapitola

110 11 7
                                    

3.1. 1992:
Harry se dnes po Vánocích vracel do Bradavic.
Se Siriusem a Amélií se všichni spolu přemístili na nádraží.
,,Tak se opatruj stěně,"objal Sirius Harryho. ,,Hlavně co nejvic dodržuj jméno Poberta."
Harry se zasmál a Amélie řekla:,,Moc ho nenaváděj Siriusi."
        ~
Harry šel do kupé, kde už na něj Neville, Hermiona a Daphne čekali.
,,Tak co Vánoce?",zeptala se Hermiona.
,,Prima,"odpověděl Harry. ,,Smrtijedi psali, že mají z mých dárků radost."
,,A to jim jen tak do Azkabanu můžeš posílat dárky?",zeptal se Neville.
,,Jo,"řekl Harry. ,,Musím, když se o mě spolu se Siriusem starali celých devět let tam. Stojí mi to za to, když jsem to tam díky své silné auře vydržel. Hlavně díky tetě Belle a strýčkovi Florrymu, který mi dokázal rozvázat mé magické schopnosti a teta Bella na to přišla."
,,Babička říkala, že Bellatrix umělá vždycky dobře kouzlit,"pravil Neville. ,,Že kdyby byla na straně světla, tak by byla nejlepší čarodějka ze všech."
,,To je pravda, že umí dobře kouzlit,"pravil Harry.
          ~
,,Tak co Vánoce?",zeptal se Ron, když vešli do Velké síně.
,,Prima,"pravil Harry.
,,Jeho široká rodina v Azkabanu měla také radost,"pravila Daphne.
,,Ty si jim tam posílal dárky?",zeptal se Ron v šoku.
,,Jo,"odpověděl Harry. ,,Musel jsem a udělám to tak i za rok. I komukoliv na narozeniny, protože chci, aby byli i tam šťastní."
Pamatoval si, jak mu Bellatrix říkala, že ačkoliv byl ten, kdo porazil Voldemorta byl i už jako dítě hezký kluk, hezké miminko, s kterým se člověk hned mazlí s potěšením, takže mu nedokázala ani ona ani ostatní smrtijedi ublížit. Také mu chtěli jen dělat radost a pomáhat Siriusovi starat se o něj s láskou, když si čtyři měsíce neprošel ničím hezkým.
Pamatoval si jen křik, rány, plivání do obličeje a tahání za vlasy. V den kdy se objevil u Siriuse v Azkabanu, tak začátek pohodlí.
        ~
Flashback:
2.3. 1982:
Naštěstí teď kolem mozkomorové nebyli. Sirius pevně držel Harryho zabaleného v dekách a lehl si do své.
Náhle začel plakat.
,,Harry, pššt,"uklidňoval kmotřence. ,,Strýček Siri je tady."
Harry ale stále plakal.
,,Pojď sem Siriusi,"volala ho Bellatrix. Sirius se došoural ke zdi vedle z pravé strany.
,,Klid, maličký,"uklidňovala Harryho Bellatrix. ,,Všechno je v pořádku,"a pohladila ho po tváři.
,,Ti zatracení Dursleyovi,"zasyčel Sirius tiše a pevně Harryho držel a Bellatrix zase hladila po tváři.
,,Ano, zatracení,"řekl Rudolphus. ,,Jestli se Temný pán vrátí, tak ať je spálí zaživa!"
,,Neřvi Rudolphusi,"zasyčela Bellatrix. ,,Chceme se Siriusem uklidnit Harryho."
,,Omlouvám se,"řekl Rudolphus. ,,Nechci toho chlapečka vyděsit. Je to pro nás všechny teď i syn."
,,To abyste měli brácho stejného spolu s Bellou, jestli budeme někdy odsud,"řekl Rabastan.
,,Harry je teď pro nás s Bellou i tady všechny především Blacka hlavní,"řekl Rudolphus.
Konec flashbacku

Dítě z Azkabanu Kde žijí příběhy. Začni objevovat