21.12. 1991:
Harry jel dnes spolu s Hermionou, Daphne a Nevillem na Vánoce.
Ron zůstal s bratry ve škole, protože jeho rodiče a sestra jeli do Rumunska za Charliem.
Harry nakoupil předtím veškeré dárky. Tajně se změnil večer do psí podoby a nakoupil v Prasinkách plno dárků a na pult dal určitou částku peněz.
Ano, Harry byl zvěromág v psí podobě a vrozený, jak o něm Sirius, Bellatrix a další smrtijedi v Azkabanu zjistili.
Bellatrix dokázala na něm odstranit veškeré bloky, které na něm Brumbál zanechal. Sirius byl víc než naštvaný. Nejen, že Harryho poslal k mudlům, kteří mu zařídili ,,pokojíček" pod schody, ale ještě Harrymu svazoval magií.
~
,,Strýčku Siri,"běžel Harry za Siriusem celý šťastný.
,,Harry, stěně moje,"plakal jeho kmotr štěstím bez sebe.
,,Jsem rád, že jsi zase se mnou,"řekl Harry celý šťastný. ,,Strávíme Vánoce už na denním světle. Bude mi ale smutno po tetě Belle a dalších."
,,Ty jistě máš dárky, které jim chceš poslat,"pravil Sirius s úsměvem.
Harry kývl. ,,Půjdeme stěně do našeho nového domova?",zeptal se ho Sirius.
,,Pojďme,"řekl černovlásek.
~
,,Nazdar Siriusi,"vystoupila Amélie z letaxové sítě se svou neteří Susan.
Harry a Sirius se přivítali a Sirius Harrymu řekl:,,Ukaž Susan její pokoj."
Harry kývl a Sirius řekl skřítce Flotty, aby její kufr odnesla nahoru.
~
,,Máš podezření, kde je Červíček?",zeptala se Amélie.
,,Jo, ten nejmladší chlapec Weasleyových ho jistě má,"řekl Sirius.
,,A co hodláš udělat?",zeptala se Amélie. ,,Poprosím Harryho, aby Petera nějak dostal,"řekl jí na to. ,,Jsem sice volný, ale musím ho zkrátka dostat, ať on dostane své. Pomsta bude jistě sladká."
,,Neudělej, ale žádnou blbost,"řekla Amélie.
ČTEŠ
Dítě z Azkabanu
FanfictionLily byla inteligentní čarodějka. Když chránila Harryho přenesla na něj kouzlo, které ho přenese na místo k někomu, kde by byl v pravém bezpečí. V nesnázích začátku zneužívání u Dursleyových ho přenese k Siriusovi do Azkabanu.