1.9. 1992:
Dnes se vraceli do Bradavic. Harry hned obsadil kupé a čekal na přátelé.
Pořád myslel na Dobbyho slova, proč mu říkal, že v Bradavicích není bezpečno a defekto chtěl za každou cenu, aby se letos nevracel do Bradavic.
Nevěděl vůbec ale proč.
Když došli přátelé všechno jim řekl. Když se potkali v Příčné, tak nic neříkal.
,,Kdo ti chce uškodit?",zeptala se Hermiona. ,,Máš na někoho podezření?
,,Draco Malfoy jedině,"pravil Harry. ,,Ale nebyl pak už na mě zaměřený, když jsem mu řekl, že se o mě jeho teta Bellatrix a ostatní smrtijedi celých devět let v Azkabanu starali.
,,Tak to bude někdo jiný,"řekla Hermiona.
,,Proč bráníš toho hada?",zeptal se jí Ron.
,,Protože má na něj beztak vliv jeho otec,"pravila. ,,Viděl si ho přece v Příčné."
,,Dávám Hermioně za pravdu,"řekla Daphne. ,,Draco by to snad nebyl."
,,Souhlasím s Hermionou a Daph,"řekl Neville.
,,Právě nevím,"pravil Harry.
~
Mezitím v Azkabanu:
,,Snad by můj synovec nechtěl na Harryho něco nastražit,"řekla Bellatrix, když ostatním smrtijedům přečetla od Harryho další dopis. ,,Snad ne,"pravil Rudolphus. ,,Sice si Bello říkala, že se dalo čekat čemu ho bude Lucius učit, ale tohle by mu snad neřekl, aby Harrymu něco udělal."
,,Ještě že už nám bystrozorové dají papíry a tužky, abychom mu taky mohli napsat,"řekl Dolohov.
,,Ale štěstí že se Harry přimluvil,"řekl Rokwood.
,,Pravda,"pravil Rabastan.
,,Harry bude překvapený až dostane dopis a pozdrav od nás,"řekl Mulciber.
Ano, Harry prosil přes Siriuse a Amélií, aby mu mohli smrtijedi z Azkabanu též napsat. Věděl, že to moc chtějí, když jim už on mohl psát díky tomu, že bystrozory ujistil, že mu nechcou smrtijedi ublížit a místo pokusu o to celých devět let se o něj se Siriusem starali.
ČTEŠ
Dítě z Azkabanu
FanfictionLily byla inteligentní čarodějka. Když chránila Harryho přenesla na něj kouzlo, které ho přenese na místo k někomu, kde by byl v pravém bezpečí. V nesnázích začátku zneužívání u Dursleyových ho přenese k Siriusovi do Azkabanu.