7. Kapitola

125 10 0
                                    

Když vešli na Příčnou, tak Hermiona pravila:,,Je to tady moc pěkné."
,,To je,"pravil Harry. ,,Všechno jak mi řekl strýc Siri."
Všichni na Harryho ukazovali. Ale Minerva to naštěstí dokázala uklidnit a věnovala se hlavně nákupům.
Šli napřed ke Gringottovým a Harry byl v šoku, co o něm zjistili. Měl ve vlastnictví Trezor Potterových, Blackových, Peverellových, Merlinových, Nebelvírů, Zmijozelů, Havraspárů a Mrzimorů.
Vybrali ale jen ze školního, který pro něj zřídili rodiče a Sirius. Pak aw vydali na nákupy.
     ~
Minerva jim řekla, ať si jdou na hůlky, že ona koupi to ostatní.
Když si koupili hůlky Minerva před Ollivanderův obchod jim přinesla v kleci sněžnou sovu a zrzavou kočku.
,,Vemte si co každý z vás chcete,"řekla.
,,Tak já si vezmu třeba tu sovu,"pravil Harry. ,,Souhlasíš Hermiono?"
,,Tak jo,"řekla Hermiona.
  Jinak když šli na hábity, tak se jich jeden baculatý chlapec zeptal:,,Do Bradavic?"
,,Jo,"řekl Harry. ,,Jinak já jsem Harry Potter."
,,Neville Longbottom,"řekl chlapec. ,,Ty jsi ten Harry Potter z Azkabanu?"
,,Jo,"odpověděl Harry. Byly toho plné noviny. ,,Jsem za to ale rád, že jsem byl celou dobu v náruči svého kmotra. Jinak bych byl nešťastný u tety a strýce, kteří mi zařídili,,pokojiček" pod schody. Naštěstí se toho moc nepamatuji, jen nepohodlí. Ale v tom Azkabanu s těmi mozkomory se mi to upřímně i promítalo."
Ano, když v cele u něj a Siriuse řádil mozkomor viděl všechno.
Hubenou ženu která na něj křičela, rána od velrybího muže, křik jeho umírající matky a další.
,,Jinak mojí rodiče byli bystrozorové jako tvojí,"pravil Neville. ,,Jen už nejsou, zešíleli mučením Bellatrix Lestrengeové."
,,Na moje sedmé narozeniny se mě teta Bella pokusila doštípat,"pravil Harry. ,,Představ si, že já s ní celých devět let vyrůstal."
,,To je něco teda,"pravil Neville.
,,Ale naštěstí se chovala celkem Jinak mile,"pravil na to Harry. ,,I všichni smrtijedi."
,,To se divím, že se tak chovala,"řekl Neville na to.
,,Já jsem jinak Hermiona Grangerová,"představila se Hermiona. ,,Mojí rodiče jsou mudlové."
,,Těší mě,"řekl Neville.
,,A s kým tady teda jsi?",zeptal se Harry.
,,S babičkou, teď mi šla pro knížky,"odpověděl Neville.
      ~
,,Tak uvidíme se v Bradavicích,"rozloučili se pak Harry s Hermionou a šli zpět za Minervou.

Dítě z Azkabanu Kde žijí příběhy. Začni objevovat