,,Co se tady děje?",zeptala se Amélie. ,,Kráturo?",zeptal se Sirius.
,,Mladý pán Harry volal Kráturu na pomoc,"rekl skřítek. ,,Tady skřítek Krátura neví jak se jmenuje ho měl přišpendleného na podlaze,"a ukázal na Dobbyho.
,,Dobby!,"vykřikla Narcissa. ,,Co tady děláš?"
,,Dobby musel paní,"hájil se skřítek. ,,Dobby musel pana Harryho Pottera varovat. Nesmí se letos vrátit do Bradavic, protože tam není bezpečno."
,,A proč není bezpečno?",zeptal se Sirius.
,,To Dobby nesmí říct,"řekl skřítek.
,,Asi něco s mým synem,"řekla Narcissa. ,,Budu si s klukem muset promluvit."
,,Spíš manželem sestřenko,"pravil Sirius.
,,Tak s oběma,"řekla Narcissa. ,,Nech to všechno Dobby na mě. Jasný?"
Skřítek kývl a Narcissa řekla:,,Pojďme,"sotva ho chytla za ruku tak zmizeli.
Sirius mávnutím hůlky dál do pořádku všechny věci na chodbě, které Dobby s Kráturou rozbili.
Poté se Harry zeptal:,,To byla sestra tety Belly?"
,,Jo,"pravil Sirius. ,,Vždycky byli s tvým tátou k sobě blízcí, ale nemohli spolu být, protože byla zasnoubená s Luciusem Malfoyem."
,,A co teď tady chtěla?",zeptala se Susan.
,,Že Lucius chce vědět jaký podíl bude Draco mít z věna rodiny Blackových,"odpověděla Amélie. ,,Ale Sirius řekl, že má toho dost sama a ať tohle všechno manželovi řekne. Naštěstí to pochopila."
,,Malfoyovi nikdy moc peněz neměli,"pravil Sirius. ,,Většina bohatství co mají jim přinesla Narcissa z naší rodiny, když se tam přivdala."
,,A to si Draco před námi hrál jak jeho rodina je bohatá,"zasmála se Susan.
Harry si pamatoval, jak mu Bellatrix říkala, že se Narcissa v mládí chovala jinak. Teď dělala pravou povýšenou manželku aristokrata.
Věděl, ale že zlá není.
ČTEŠ
Dítě z Azkabanu
FanfictionLily byla inteligentní čarodějka. Když chránila Harryho přenesla na něj kouzlo, které ho přenese na místo k někomu, kde by byl v pravém bezpečí. V nesnázích začátku zneužívání u Dursleyových ho přenese k Siriusovi do Azkabanu.