10. Kapitola

95 13 3
                                    

2.9. 1991:
V Azkabanu se druhý den debatovalo o Harryho zařazení.
,,Podle mě Mrzimor, Harry je dost blízkým věrný,"řekl Florian Mulciber.
,,To ne,"pravil Sirius. ,,Určitě lev.
,,Má v sobě pravou krev Zmijozela,"pravila Bellatrix.
,,Určitě je Havraspár,"pravil Rudolphus. ,,Bylo vždy vidět, jak je chytrý, že zde dokázal se dobře úkryt než mu přišel dopis z Bradavic."
Náhle se ozvala rana nahoře a na zemi přistál dopis.
,,Od Harryho nejspíš,"řekl Sirius. ,,Tak otevři to,"pobídla ho Bellatrix.
Sirius to otevřel a pak řekl:,,Tak je Havraspár."
,,Věděl jsem to,"zajásal Rudolphus.
,,Tušil jsem to s tebou bratře,"pravil Rabastan.  ,,Píše jinak, že nás zdraví všechny,"pokračoval Sirius. ,,Má přátelé Hermionu Grangerovou, Nevilla Longbottoma, Daphne  Greengrassovou a Rona Weasleyho. A Draco Malfoy a jeho přátelé ho štvou."
,,Harry to bude mít jistě s mým synovcem těžký,"pravila Bellatrix. ,,Je to jak jsem mu vyprávěla. Sice jsem ho znala jen jako mimino, ale bylo vidět, že bude trochu víc jak Lucius."
,,Ale dokáže mít v sobě i Cissynu povahu?",zeptal se Sirius.
,,Možná, že ano,"pravila Bellatrix.
         ~
Mezitím v Bradavicích:
,,Jsem zvědavý, jestli to strýc Siri dostal,"pravil Harry.
,,Ale copak Potty?",objevil se náhle Draco. ,,Ale nic,"řekl Harry. ,,Jen jsem psal dopis svému kmotrovi."
,,To ti může být jedno Malfoyi,"řekl Ron.
,,Počkej, ať si to poslechne,"řekla Daphne. ,,Směrem do Azkabanu,"pravil Harry. ,,Kde je i tvoje teta Bellatrix, byl v něm pozdrav i pro ni a všechny, kteří se o mě tam v Azkabanu starali."
Draco zalapal po dechu. ,,Ty znáš z tama tetu Bellatrix?",zeptal se.
Harry kývl a řekl:,,Jo a chovala se ke mně mile."
,,Což já se divím,"řekl Neville.
Draco byl celý v šoku a Hermiona pravila:,,To zíráš co?"
Harry se kulišácky usmál. Dracovi málem spadla brada. Jeho matka mu totiž říkala, že Bellatrix když se přidala k Voldemortovi byla vždy šílená. A divil se, jak se chovala k Harrymu Potterovi.
,,Že tě sice znala jen jako mimino, ale bylo vidět, že budeš krev otce,"řekl Harry.

Dítě z Azkabanu Kde žijí příběhy. Začni objevovat