28.6. 1991:
,,Albusi Brumbále můžeš mi to vysvětlit?",zeptala se McGonnagálová a hodila před Brumbála dopis pro Harryho Pottera do Bradavic.
Bylo tam:Harry Potter
Pavilon C
Křídlo Smrtijedů
Azkaban
~
,,Proč je Harry Potter v Azkabanu?",zeptala se.
,,Nemám tušení Minervo,"řekl Brumbál. ,,Musí to být něco, co nikdo neví."
~
Přemístili se letaxovou sítí na ministerstvo a ukázali dopis ministrovi kouzel Popletalovi. Popletal přikázal sekretářce donést složku o vězních z Azkabanu a bylo tam:,,Harry Potter"
uvězněn 27.2. 1982",,On tam vážně je!,"křikl Popletal. ,,A nikdo si toho nevšiml! A navíc nikdo nevěděl, kde byl od toho dne pádu Vy-víte-koho!"
,,To nám zde velký Albus Brumbál vysvětlí později,"řekla Minerva. ,,Hned teď musíme za Amélií a říct jí, že chceme do Azkabanu a toho chlapce vysvobodit!"
~
Když všechno řekli Amélií Bonesové, tak jim zamluvila hned loď a zamířili do Azkabanu. Kráčeli až došli k pavilonu C křídlu smrtijedů. ,,Ale ministr na inspekci,"řekl suše Florian Mulciber.
,,Jen jdeme zjistit jednu věc Mulcibere,"řekl Popletal.
Došli k Siriusově cele a Sirius řekl:,,No až teď. To tě snad Brumbále neupozornil dům,,drahé" Petunie nebo tvá lokajka Arabella Figgová. A ani sis nevšiml, že není zapsán na mudlovské škole."
,,Šetří dechem Blacku a řekni, co se stalo,"řekl Popletal.
,,Nemluv tak se strýčkem Sirim,"řekl jasně Harry a choulil se v Siriusově objetí. ,,Klid Harry,"uklidňoval ho Sirius. ,,Víš co říkal strýček Florri. Proti náhodné magií musíš zhluboka dýchat."
,,Co by se stalo?!,"zeptala se Bellatrix. ,,Tady Harry se díky ochrannému kouzlu přenesl a plakal kvůli tomu, že ten pitomý mudla té děvky Petunie Evansové ho zneužil."
,,Pravda,"řekl Rudolphus. ,,Plakal a to dost díky zde dědečkovi milujícímu mudly,"a ukázal na Brumbála.
,,Albusi ty si ho nechal u sestry Lily Potterové Petunie?",zeptala se ho v šoku Amélie.
,,Myslel jsem, že bude v bezpečí a kouzlo Lilyiny oběti ho ochrání,"řekl provinile Brumbál.
,,Jak vidíš, tak nebyl,"řekl Sirius jasně. ,,Vždyť ani nepřišli Lily a Jamesovi na svatbu. Byl jsi víc než senilní, že sis myslel, že jen tak hodí minulost za hlavu!"
,,Siriusi klid,"řekla Amélie.,, Proč si ale Lily a Jamese zradil?"
,,Nezradil,"řekl Sirius. ,,Strážce tajemství byl Peter Pettigrew,"a řekl všechno jak to bylo. ,,A ani jsem neměl soud."
,,Musíš to napravit Popletale,"řekla Amélie. ,,Ty se ale taky Brumbále budeš zodpovídat."
,,Kdybych to věděl, tak bych Harryho hned odtamtud vzal,"povzdechl si Brumbál.
,,A co vůbec říká pravdivá závěť Lily a Jamese?",zeptala se Amélie.
Brumbál mávl hůlkou a uslyšeli Jamesův hlas, který všechno řekl a vysvětlil, jak se Harry ocitl v Azkabanu u Siriuse.
~
,,Dali jsme s Lily na Harryho kouzlo, abychom ho udrželi víc v bezpečí. V nesnázích u toho kdo se o něj bude legálně starat se toto kouzlo okamžitě postupně aktivuje. Může to být facka či temná kletba."
~
,,Legální je zde Sirius,"řekla Amélie. ,,Do jeho soudu si toho chlapce převezme Minerva, která je uvedená jako jeho náhradní opatrovnice. Z tohoto se též budeš zpovídat Brumbále, když jsme slyšeli, že Lily a James nikdy Harryho u Lilyiny sestry nechtěli a ty si tu poslední vůli ignoroval a nechal u ministryně Bagnoldové zapečetit."
,,Vím,"řekl Brumbál.
,,A co Petunie?",zeptal se Sirius. ,,Měla Harryho jen čtyři měsíce a stihla na něm s tím svým zkurvysimem napáchat plno škod!"
,,Bude se hledat Pettigrew,"řekl Brumbál. ,,A o Petunií a jejího manžela se postarají mudlovské úřady. Zeptám se ještě Arabelly, proč situaci nesledovala líp a jaktože nenahlásila Harryho zmizení."
,,Hlavně ať jsou jimi i potrestani za tohle, co Harrymu udělali,"řekl Sirius. ,,Bella říkala, že viděla v jeho vzpomínkách, že mu zařídili ,,pokojíček" pod schody teda na spaní přístěnek pod schody."
,,Pravda,"řekla Bellatrix.
,,Budou Siriusi,"řekla Amélie. ,,Osobně se u jejich úřadů o toho postarám.
~
Poté se Harry se všemi smrtijedy rozloučil. ,,Budeš mi chybět maličký,"řekla Bellatrix a měla slzy v očích, když ho objímala.
,,Napíšu ti teto Bello,"usmál se Harry. ,,Určitě dávej o sobě vědět,"řekl Rudolphus. ,,Budu strýčku Rudolphusi,"řekl černovlásek.
Nakonec se objal se Siriusem. ,,Brzy se uvidíme,"řekl Sirius. ,,Minervo starej se mi o něj než o mě rozhodne soud."
,,Budu,"řekla Minerva a vzala chlapce za ruku.
~
A tak nejmladší vězeň z Azkabanu, když vylezli hlavním vchodem poprvé spatřil denní světlo.
ČTEŠ
Dítě z Azkabanu
FanfictionLily byla inteligentní čarodějka. Když chránila Harryho přenesla na něj kouzlo, které ho přenese na místo k někomu, kde by byl v pravém bezpečí. V nesnázích začátku zneužívání u Dursleyových ho přenese k Siriusovi do Azkabanu.