,,Štěně moje,"objal Sirius Harryho, když ho Kratiknot zavolal k sobě do kabinetu. ,,To už mi nikdy nesmíš udělat. Já jsem se o tebe bál. Ani nevíš jak. Řekni mi, co se stalo?"
Harry všechno řekl a Sirius zalapal po dechu. ,,Tak to musíme udělat test dědictví,"řekl celý překvapený Sirius. ,,Když to Amarasu tvrdí. Štěstí, že si promluvil tou řeči a ona se na Voldemorta rozzuřila, jak se opovažuje předhazovat jí jako krmení dalšího řečníka."
Harry kývl.
~
30.6. 1992:
Mezitím v Azkabanu:
,,Jsem zvědavá, co Harry napíše,"řekla Bellatrix. ,,Dnes mu mají začínat prázdniny. Určitě se bude u nich chystat svatba."
,,A s kým?",zeptal se Dolohov.
,,S kým asi?",zeptal se Rudolphus a ťukl si na čelo, že to jeho kamarád neví.
,,Amélií Bonesovou,"řekla Bellatrix. ,,Víte přece, že to byla ženská, která mu ukázala, že rozhodně není na jednu noc."
,,To jo,"pravil Rudolphus.
,,A dopis už je tady,"řekl Florian. Bellatrix rychle popadla obálku a četla.
,,To se nemělo stát!,"vykřikla černovláska. ,,Co dráha?",zeptal se Rudolphus.
,,Vem si to a přečti nahlas,"řekla.
Rudolphus četl a všichni z toho málem omdleli.
,,A že to Harry dělal na vlastní pěst,"řekl Rabastan.
,,Neměl,"řekla Bellatrix. ,,Máš Harryho ráda jako syna dráha že?",zeptal se Rudolphus. ,,Pokud se ptáš mě, tak já jo."
,,Všichni jsme pro něj byli otcové,"pravil Rokwood."
,,A já máma,"řekla Bellatrix. ,,Se Siriusem jsme se tady o toho chlapce starali celých devět let líp než jeho takzvaná rodina."
,,A na které bys ty byla straně Bello?",zeptal se Rudolphus.
,,Nevím,"řekla Bellatrix nejistě. ,,Od rodičů bylo vždy, že Pán zla je to nejlepší, co může každého čistokrevného čaroděje potkat, ale ať vy to chtěl Pán zla jakkoliv vůbec bych Harrymu nechtěla ublížit. Nemohla bych. Zkrátka když jsem ho poprvé viděla zde v cele u Siriuse, tak při pohledu na něj nešlo ani se pokusit mu ublížit. Vypadal tak sladce. Byl sladké a hezké miminko. A rostl pak dál do krásného chlapce."
,,Cítím se úplně jako ty,"řekl Rudolphus. ,,A navíc si chudák užil čtyři měsíce jen bolesti a trápení."
,,Souhlasím úplně s tebou brácha,"pravil Rabastan. ,,Protože já se taky tak cítím." Všichni smrtijedi dávali Lestrengeovým za pravdu a měli stejné pocity.
Bellatrix cítila jak jí tečou slzy. ,,Neboj dráha,"uklidňoval jí Rudolphus. ,,Všechno je dobré. Však Harryho jsme toho spoustu za těch devět let, co tady byl naučili a Sirius s Amélií jsou ve všem s ním."
Jemu ale samotnému též tekly slzy.
ČTEŠ
Dítě z Azkabanu
FanfictionLily byla inteligentní čarodějka. Když chránila Harryho přenesla na něj kouzlo, které ho přenese na místo k někomu, kde by byl v pravém bezpečí. V nesnázích začátku zneužívání u Dursleyových ho přenese k Siriusovi do Azkabanu.