Sirius se za toho půl roků cítil víc uvolněný. Za toho půl roků co zde byl. A to díky Harrymu.
Harry když opět usnul z ucítění mozkomora stále se chvěl.
Viděl svého otce jak padá k zemi po smrtící kletbě a jak jeho umírající matka křičí.
Jak byl celé čtyři měsíce zneužíván od svého strýce.
,,Aaaah!,"křičel. ,,Siri!" Když se probral tak cítil jak ho objímají psí tlapy.
A z vedlejší cely se ozval křik a řinčení a mozkomor zmizel.
Harry neváhal a běžel tam. ,,Harry!,"volal Sirius.
,,Zlé vzpomínky maličký,"slyšel Sirius Bellatrix.
,,Harry pojď sem!,"volal Sirius. ,,Pojď!"
,,Klídek bratránku,"slyšel Bellatrix. ,,Ty jsi hned nervák Blacku,"smál se Rudolphus. Harry po chvíli přeběhl zase k Siriusovi. Ten ho ochranitelsky objal.
Má silnou auru,"řekla Bellatrix. ,,Poprvé s tebou souhlasím,"řekl jí bratranec.
,,Teď buď ticho!,"zasyčela po chvíli na něj sestřenice. ,,Někdo jde!"
Harry jakoby tomu rozuměl se šel schovat do deky.
~
Byli to kouzelníci, kteří všem hodili do cel chleba a vodu.
,,To bylo něco,"pravil tiše Sirius jakmile bystrozoři zmizeli, Harry zase vylezl.
,,Jednou si to ale uvědomí určitě,"řekl Rabastan, který měl celu z druhé strany od Siriuse s Harrym. Zkrátka Bellatrix jí měla vpravo, Rabastan vpravo.
,,Je to otázka času,"šeptl tiše Poberta. Nechtěl, aby mu znovu vzali jeho chlapce, ale nevěděl jak sebe očistit.
Snad jeho milovaná Amy by mu zařídila soud. Nechtěl nějak na to myslet, věděl, že musí teď Harryho chránit.
,,To bude dobrý bratránku,"uslyšel Bellatrix. ,,Víš, že já a všichni jsou zde světci, kteří slyšeli jak Harry dost křičel v ten moment, jak se tady objevil."
,,Teta Bella,"řekl Harry.
Sirius celý zrudl a polechtal Harryho na břichu.
ČTEŠ
Dítě z Azkabanu
FanfictionLily byla inteligentní čarodějka. Když chránila Harryho přenesla na něj kouzlo, které ho přenese na místo k někomu, kde by byl v pravém bezpečí. V nesnázích začátku zneužívání u Dursleyových ho přenese k Siriusovi do Azkabanu.