27.7. 1992:
Dovolená Potterových utekla. Byl tady den svatby Siriuse a Amélie.
Harry hned po návratu z dovolené napsal Nicholasovi Flamelovi. Ten si kámen vzal zpátky a celý se divil, proč si ho chtěl Brumbál nechat a zničit.
Harry zjistil, že to tak bylo.
~
Flashback:
,,Nevyčítej si hlavně smrt Quirella Harry,"řekl ředitel.
,,Vím, že to není moje vina,"pravil pevně Harry. ,,Byla to práce Amarasu. Nebo spíš její útok."
,,A kde máš kámen?",ptal se ředitel.
,,Nemám ho,"pravil Harry a otrhl hlavu od jeho pohledu, protože věděl, že se mu chce do hlavy dostat a poznal, že s ním měl svoje úmysly a nechat přitom Nicholase
,,Jestli je to všechno rád bych šel,"řekl černovlásek.
,,Je Harry,"pravil ředitel.
Konec flashbacku
~
,,Co se děje Harry?",ptala se Daphne, kterou Sirius spolu s rodiči a sestrou pozval.
,,Ale vzpomínám na to, co chtěl ředitel,"řekl černovlásek.
,,Nemysli na to,"řekla blondýnka. ,,Je to teď den Siriuse a Amélie.
Byli zde samozřejmě i všichni Harryho přátelé.
,,Škoda, že u toho nemůžou být i tvojí rodiče Neville,"řekl Harry.
Věděl nejen, že Alice Longbottomová byla jeho kmotra, ale že byla mamčina kamarádka od jejího prvního dne v Bradavicích.
,,Taky mě to mrzí,"řekl Neville. ,,Nemůžu pořád uvěřit, jak se k tobě v Azkabanu ta Bellatrix a její spolupachatelé chovali."
,,Pořád mě zajímá, jak to bylo s tím dědictvím Lestrengeovy rodiny,"řekl Harry. ,,Že mě jen tak učinili jejich dědicem."
,,Je tomu vážně těžké uvěřit,"řekla Daphne.
~
Mezitím v Azkabanu:
,,Nelitujete toho?",zeptal se trojici Lestrengeových Dolohov.
,,Rozhodně ne,"pravila Bellatrix.
,,Naše rodina je připravenà na vyhynutí,"řekl Rudolphus. ,,A Harry je nejlepší volba."
ČTEŠ
Dítě z Azkabanu
FanfictionLily byla inteligentní čarodějka. Když chránila Harryho přenesla na něj kouzlo, které ho přenese na místo k někomu, kde by byl v pravém bezpečí. V nesnázích začátku zneužívání u Dursleyových ho přenese k Siriusovi do Azkabanu.