,,Kam jdeme?",zeptal se Harry hada. ,,Jen mě následuj,"zasyčel had.
Harry šel za Amarasu až byli v jedné místnosti.
,,To je zrcadlo z Erisedu,"řekl celý v šoku. ,,Teď si přej,"pobídla ho Amarasu. Harry se podíval do zrcadla a sáhl do kapsy.
,,Kámen,"řekl. ,,Dobrá práce,"zasyčel had. ,,Dej ho jen tomu komu důvěřuješ."
Harry věděl, že musí o tom říct Minervě jako první.
Doprovodil Amarasu zpět do Tajemné komnaty.
,,Co s Quirellem?",zeptal se Harry a ukázal na tělo.
,,Nech ho,"zasyčel had. ,,Už mu stejně nepomůžeme. Nebo ven jeho tělo k pohřbu, pro mě by nebylo dobré a příjemné, kdyby tady zůstal a tuhl. Přijď mě prosím zase navštívit. Cítím se tady sama."
,,To víš, že přijdu,"usmál se šťastně Harry a šel.
~
Harry šel za ředitelem své koleje a ten zavolal Minervu. Všechno jim řekl o Quirellovi a Voldemortovi.
,,Co uděláte s kamenem Harry?",zeptala se Minerva.
,,Pošlu ho zpět Nicholasovi, aby se už nedostal do nepovolaných rukou,"pravil Harry. Kratiknot zabalil Quirellovo tělo do deky a Minerva se zeptala:,,Filiusi, co chcete dělat s tím člověkem?"
,,Řeknu Hagridovi, ať ho necha pohřbít u Zapovězeného lesa,"odpověděl Filius. ,,Udělal jste dobře Harry. Je i dobře, že se vám nic nestalo. Běžte si teď už lehnout."
Harry šel teda do havraspárské věže a kámen zahrabal na úplné dno kufru.
Věděl, že Hermiona a Daphne ani Neville s Ronem nebudou rádi za to, že jim zatajil svou misi za Quirellem a Voldemortem a Sirius mu udělá scénu až mu dojde dopis od Kratiknota. Nevěděl ani jestli to psát všem smrtijedům do Azkabanu. Říkal Voldemortovi, že mu jsou smrtijedi stále věrní, ale on mu na to řekl, že není v tom jistota, když on to s nimi zvládl devět let v Azkabanu a oni mu nedokázali ublížit a taky nechtěli.
ČTEŠ
Dítě z Azkabanu
FanfictionLily byla inteligentní čarodějka. Když chránila Harryho přenesla na něj kouzlo, které ho přenese na místo k někomu, kde by byl v pravém bezpečí. V nesnázích začátku zneužívání u Dursleyových ho přenese k Siriusovi do Azkabanu.