1.8. 1987:
,,Strýčku Siri, konečně,"vylezl sedmiletý Harry zpod deky.
Zase jim zde hodili kouzelníci chleba a vodu a Harry se jakovždy schoval. Sirius i smrtijedi z toho byli v šoku, že Harry se dokázal ukrývat. Jisté kouzlo rodičů a především Lily ho drželo na místě, kde se aktivovalo z nesnáze u Dursleyových. Sirius též nechtěl, aby mu ty příšery znovu vzali jeho chlapce kmotřence.
Nechtěl tam. Chtěl být tady. Smrtijedi se k Siriusivýmu i k jeho údivu chovali myle. Bellatrix zjistila, že Harry má opravdu silnou auru proti nozkomorům a jemu i Siriusovi všechno řekla. Proto zde celých šest let vydržel.
Před Harryho včerejšími narozeninami, ke kterým mu smrtijedi popřáli ho ale málem Bellatrix poštípala, ale to jen ze záchvatu od mozkomorů.
,,Že na to ten váš dědeček milující mudly nepřišel, že není Harry zapsán na mudlovské škole,"řekla Bellatrix Siriusovi, když Harry spal.
,,To se též divím Bello,"řekl sestřenici Sirius. ,,Ale je mi to jedno. Jen jsem zvědavý, co nastane až mu přijde dopis z Bradavic."
,,To jsme taky,"řekla černovláska. ,,Ale stejně na to ten dědek neměl právo, není žádná jejich rodina, jestli věděl, jaká byla vždy Petunie."
,,Já ji sice neznal, ale Minerva jednou říkala jak, když Lily nesla dopis, že odmítla být s nimi v místnosti,"řekl Sirius. ,,Byla to vždy kráva a ten její manžel větší koule. Ani nevíš sestřenko, jak bych se odsud rád dostal a zabil je oba zaživa, když si mi říkala o těch vzpomínkách a o přístěnku pod schody."
,,To lze pochopit,"řekl Rudolphus. ,,My s Bellou a Bastanem taky a všichni zde, jak jsme slyšeli Harryho plakat, když se zde objevil. Spálit dům těch sráčů zložárem a i je uvnitř."
,,Ať už bylo mezi námi cokoliv Siriusi,"řekla Bellatrix. ,,My čistokrevní si ceníme nejvic jednoho a to rodiny."
,,Úplně z tebe zírám Bello,"řekl v šoku Sirius.
,,Ani já bych neublížila tak svojí neteří Nymfadoře,"řekla. ,,Ikdyž si Andy vzala toho Tonkse, tak je to pořád dcera mojí sestry. To jsem si zde od Harryho přítomnosti uvědomila, že si každý čistokrevný narozdíl od některých mudlů cení rodiny."
,,Siri,"vzbudil se Harry. ,,Teto Bello, strýčku Rudolphusi. Co je?"
,,Ale všechno je v pořádku Harry,"řekla. Černovlásek k ní opatrně šel do cely vedle a objal jí.
ČTEŠ
Dítě z Azkabanu
FanfictionLily byla inteligentní čarodějka. Když chránila Harryho přenesla na něj kouzlo, které ho přenese na místo k někomu, kde by byl v pravém bezpečí. V nesnázích začátku zneužívání u Dursleyových ho přenese k Siriusovi do Azkabanu.