21.12. 1992:
Dnes jeli Harry a jeho přátelé domů na Vánoce.
Kromě teda Rona a jeho sourozenců, protože jejich rodiče byli u Billa v Egyptě.
~
Když dojeli na nádraží, tak Harry se s Daphne, Hermionou a Nevillem rozloučil a řekl:,,Tak se mějte hezky."
,,Ty taky,"řekla Daphne s úsměvem.
Daphne už měla dva měsíce deník u sebe. Věděla, že do toho nesmí často psát, aby tomu nepropadla, ale hlavně napsat do toho jednou za čas, aby Tom byl na jejich straně.
~
Když dorazila domů a skřítka jí dala věci do pokoje, tak jakmile byla sama vytáhla deník a napsala:
,,Tak jsem doma Tome.",,Dlouho ses mi neozvala,"napsal Tom.
,,Taky mám školu,"odpověděla blondýnka.
,,Chápu to,"odpověděl Tom. ,,Taky jsem chtěl být nejlepší student."
,,Jak můžeš získat plnou sílu?",zeptala se.
,,Musí tomuto deníku kdokoliv propadnout a já převezmu plně jeho sílu,"napsal Tom.
,,Dám tě někomu vhodnému,"napsala Daphne.
,,Tak fajn,"napsal zase Tom.
~
Věděla, že mu nemůže psát už dokud ho někomu nedá. Nechtěla tomu propadnout. A taky věděla, že nesmí nic psát o jeho budoucím já.
Když nebude nic vědět, bude totiž jistě na jejich straně, pokud on jako on samotný ožije.
~
Harry mezitím dorazil se Susan domů, kde už na něho Sirius a Amélie čekali na nástupišti. Doufal, že Daphne nepropadne tomu deníku. Až jí bídě posílat dárek, věděl, že jí musí napsat, jak se má.
Samozřejmě měl ještě v plánu napsat do Azkabanu a poslat všem smrtijedům dárky k Vánocům.
Daphne mu sice řekla svůj plán, ale on se o ní bál.
I o Amarasu. Věděl, ale že na ni Voldemort nemůže, když je Zmijozelův dědic sám on.
ČTEŠ
Dítě z Azkabanu
FanfictionLily byla inteligentní čarodějka. Když chránila Harryho přenesla na něj kouzlo, které ho přenese na místo k někomu, kde by byl v pravém bezpečí. V nesnázích začátku zneužívání u Dursleyových ho přenese k Siriusovi do Azkabanu.