1.8. 1992:
Rodina oslavila včera Harryho dvanácté narozeniny.
Amélie a Sirius se před několika dny šťastně vzali a Amélie už byla oficiálně Bonesové-Blacková, Harry byl Potter-Black-Bones-Lestrenge a Susan jako Bonesové-Blacková.
Amélie a Susan se taky přestěhovaly za Harrym a Siriusem na Black manor. Když přišel srpen objevil se Siriusův skřítek Krátura a řekl:,,Paní Cissy si přeje s mistrem Siriusem a paní Amélií mluvit."
,,Uveď jí do obývacího pokoje,"řekl Sirius. ,,Hned tam budeme."
Harry se šel uvelebit v pokoji, aby si odpočinul, protože se cítil dost přetažený.
Náhle se ozvalo:,,Prásk!"
Bylo to jakoby se někdo dostal přes ochrany. Ale netušil, co je to.
Celý se lekl, když se vetřelec objevil u něj v pokoji.
,,Harry Potter!,"vykřikl ten skřítek. Harry si hned vzpomněl, co mu řekl strýc Rabastan.
~
Flashback:
1.10. 1984:
,,Na domácí skřítky si dávej pozor,"řekl Harrymu Rabastan, když chlapec vběhl skrz mříže k němu do cely a poslouchal tentokrát, co mu dneska o magií řekne on, protože byla ráda na něm.
,,Dovedou každého najít jakkoliv,"řekl Rabastan dál.
Harry všechno pozorně poslouchal.
Konec flashbacku
~
Černovlásek při této vzpomínce neváhal a utíkal z pokoje pryč.
Skřítek byl ale rychlejší a přišpendlil ho na zem.
,,Dobby se moc omlouvá,"řekl skřítek. ,,Dobby nechtěl Harryho Pottera vyděsit. Musel ale přijít Harryho Pottera varovat. Harry Potter se letos nesmí vrátit do Bradavic. Mají se stát ošklivé věci.
Harry chtěl zakřičet o pomoc. Ale Dobby ho předtím než ho přišpendlil k podlaze umlčel. ,,Slibuje Harry Potter, že se letos nevrátí do Bradavic?",zeptal se Dobby a zrušil umlčovací kouzlo.
,,KRÁTURO POMOC!,"křikl Harry hned.
Krátura se objevil a když uviděl Harryho na podlaze uvolnil ho a dal se s Dobbym do boje. Některé porcelánové věci na chodbě se rozbily.
Byl to takový boj, že za chvíli přiběhli Sirius, Amélie, Narcissa i Susan.
ČTEŠ
Dítě z Azkabanu
FanfictionLily byla inteligentní čarodějka. Když chránila Harryho přenesla na něj kouzlo, které ho přenese na místo k někomu, kde by byl v pravém bezpečí. V nesnázích začátku zneužívání u Dursleyových ho přenese k Siriusovi do Azkabanu.