1.9. 1991:
,,Tak jsme tu,"řekla Minerva, když se s Harrym pomocí letaxové sítě na nádraží. Harry prošel s vozíkem sloupem a byl na nástupišti 9 3/4. Minerva se s ním rozloučila a Harrymu předtím pomohla s kufrem.
~
,,Ahoj, Harry,"mával na něho už Neville. Šli do kupé a Harry řekl o celém zbytku léta. Že už to v Bradavicích zná a skamarádil se s hajným Hagridem.
,,Harry,"vešla do kupé Hermiona. ,,Můžu?"
,,Určitě,"pravil Harry. ,,Musíš. Jaké si měla zbylé léto?"
,,Dobrý, rodiče byli ze mě šokovaní, ale bylo to fajn,"odpověděla hnědovláska. ,,Co ty?"
,,Taky,"pravil Harry. ,,Akorát mi chyběl strýček Siri, teta Bella, strýček Rudolphus a další, s kterými jsem byl téměř od dětství v Azkabanu."
,,Jsem ale stále v šoku, že říkáš, že Lestrengeová a další smrtijedi se k tobě chovali mile,"pravil Neville.
Otevřely se dveře a vešel zrzavý kluk. Zeptal se:,,Můžu k vám? Všude je plno."
,,Jo, pojď,"odpověděl Harry. ,,Ty jsi Harry Potter?",zeptal se Ron.
,,Jo,"odpověděl Harry. ,,A ty?",zeptal se. ,,Ron Weasley,"odpověděl Ron. ,,A vy?",zeptal se Nevilla a Hermiony.
,,Hermiona Grangerová,"řekla Hermiona. ,,Neville Longbottom,"představil se Neville.
,,Ty jsi byl celých deset let doopravdy v Azkabanu?",ptal se Harryho Ron. ,,Byl,"odpověděl Harry.
,,Ahoj, můžu dál?",vešla dovnitř blonďatá dívka.
,,Jo,"řekl Harry.
,,Daphne Greengrassová,"řekla. ,,Jsi temná čarodějka!,"křičel Ron.
,,Ne,"pravil Harry. ,,Greengrassovi byli v poslední době války neutrální. To mi říkal strýček Siri a teta Bella to potvrdila. I další s kterými jsem vyrůstal."
,,Tak jo, pojď dál,"řekl Ron. ,,A jaktože nejsi se svýma?"
,,Nejsou mojí,"řekla Daphne. ,,Jak říkal Harry, naše rodina byla později a už je na šedé frakci. Moje jediná kamarádka je spíše Tracey. Naši rodiče Harry byli blízcí přátelé, tak řekla ať klidně jdu k vám."
,,Jsem rád,"usmál se Harry.
ČTEŠ
Dítě z Azkabanu
FanfictionLily byla inteligentní čarodějka. Když chránila Harryho přenesla na něj kouzlo, které ho přenese na místo k někomu, kde by byl v pravém bezpečí. V nesnázích začátku zneužívání u Dursleyových ho přenese k Siriusovi do Azkabanu.