Κεφάλαιο 20 ~ Τελευταία λόγια

193 23 7
                                    

Elena's POV

Μόλις έφτασα στο πάρκινγκ του σχολείου ανέβηκα στην μηχανή μου και έφυγα. Ήθελα να πάω κάπου μακριά, που να μην με ξέρει κανένας, να μην νοιάζεται κανένας, να ξεκινήσω από την αρχή. Δεν ήθελα να θυμάμαι τίποτα. Τα λόγια του ήταν σαν μαχαίρια. Εγώ τον έκανα να νιώθει έτσι; ΕΓΩ; Δεν είμαι εγώ η κοπέλα για την οποία μιλούσε, είναι αδύνατο. Δεν θα έκανα ποτέ κάποιον να νιώσει κάτι τέτοιο για εμένα. Δεν ήθελα να το κάνω. 

..και λογικά δεν το έκανα. Μου έλεγε ψέματα. Ήθελε να παίξει μαζί μου. Ένα ακόμα από τα ηλίθια παιχνιδάκια του. Δεν γίνεται να... Όχι. 

Είχα φτάσει στο πάρκο κοντά στο σπίτι μου και εκεί σταμάτησα. Πήγα και έκατσα σε κάτι χαλασμένες κούνιες που ήταν εκεί. Προσπάθησα να μην σκέφτομαι τίποτα όση ώρα κουνιόμουν μπρος πίσω κάνοντας τις βίδες να τρίζουν. 'Μακάρι να καταρρεύσει όλη η κατασκευή πάνω μου.' σκέφτηκα. Πως τα είχα μπερδέψει έτσι εγώ;

"Έλενα;" 
όχι όχι όχι όχι
"Αν δεν με θες μπορώ να φύγω.." 

"Κάτσε Στάιλς. Αν και δεν είμαι σίγουρη αν η κούνια θα μας κρατήσει και τους δύο."
"Θα το ρισκάρω." είπε και έκατσε.
Πέρασαν λίγα λεπτά στην σιωπή.
"Δεν θα σε ρωτήσω αν θες να μιλήσουμε γιατί ξέρω ότι η απάντηση θα είναι όχι." είπε.

"Σωστά, αλλά είμαι σίγουρη ότι θα μου πεις αυτό που θες ούτως ή άλλως."
"Σωστά. Και ήρθε η ώρα να ξεκαθαρίσουν κάποια πράγματα. Λοιπόν. Ακόμα σε αγαπάω Έλενα. Με όλη την καρδιά και την ψυχή μου είμαι ερωτευμένος μαζί σου και αν θα μπορούσα θα επέλεγα να ζήσω την υπόλοιπη μίζερη ζωή μου μαζί σου." Τι λέει; Όχι δεν μπορεί να το κάνει αυτό τώρα.
"Ήθελα να νιώθεις για εμένα ότι και εγώ για 'σένα, το παραδέχομαι. Αλλά δεν ξεχνάω ποια είσαι. Δεν πρόκειται να συμβιβαστείς ποτέ με κάτι τόσο κλισέ και πιθανόν αυτή τη στιγμή βαριέσαι που τα ακούς αυτά αλλά και εγώ πάντα λέω αυτό που αισθάνομαι. Έχω φερθεί άσχημα Έλενα, σε εσένα και σε ανθρώπους που αγαπάς. Έχω κάνει πράγματα που αν ήξερες πιθανόν να με μισούσες. Και για αυτό ξέρω ότι όσο τα κρύβω δεν θα είμαι ποτέ ευτυχισμένος. Και όταν επιτέλους τα αποκαλύψω δεν θα είσαι εσύ ποτέ ευτυχισμένη μαζί μου. Για αυτό θα φύγω."

"Στάιλς τι λες; Με τρομάζεις..". Είχα αρχίσει να ζαλίζομαι. Τι εννοεί θα φύγει;
"Άσε με να τελειώσω σε παρακαλώ..Θα φύγω για πάντα από την ζωή σου, όσο και να με πονάει. Θα προχωρήσω παρακάτω. Θα είναι δύσκολα, το ξέρω αυτό, μα ξέρω ότι θα τα καταφέρω γιατί δεν θα κρατάω άλλο μέσα μου αυτά που αισθάνομαι. Από εσένα ζητάω ένα πράγμα. Έλα να με βρεις αύριο το βράδυ στον λόγο πάνω από την πόλη, δίπλα στο παλιό εργοστάσιο. Μόνη σου. Θέλω να μάθεις την αλήθεια." 
"Στάιλς πώς περιμένεις μετά από αυτά τα που λες να σε αφήσω να φύγεις χωρίς να μου εξηγήσεις;"
"Θα το κάνεις μικρή. Πρέπει να το κάνεις. Θέλω να έχω την ευκαιρία να δω το πρόσωπό σου χωρίς μίσος απέναντι μου μια τελευταία φορά." 

Feel the Rush (greek)Where stories live. Discover now