Κεφάλαιο 2 - Too cool for you

585 37 7
                                    

Mike's POV

Ξύπνησα σήμερα το πρωί με έναν φοβερό πονοκέφαλο. Δεν θυμόμουν πολλά από το χθεσινό βράδυ αλλά το έχω συνηθήσει αυτό πλέον οπότε δεν ανησυχώ. Μέχρι να επεξεργαστώ που βρισκόμουν πήρε λίγα λεπτά αλλά κατάλαβα ότι είχα αποκοιμηθεί στο σπίτι του κολλητού μου μετά από το χθεσινό ξεφάντωμα. Είχαμε μαζευτεί όλη η παρέα για να πιούμε κάτι μετά τον αγώνα. Πάλι είχα κερδίσει και έπρεπε να το γιορτάσουμε - φυσικά δεν μπορούσαμε να περιμένουμε μέχρι σήμερα το βράδυ που οργανώνουμε το πάρτυ του Λίαμ! Πάλι είχα ταπεινώσει τον James μπροστά σε όλους και το είχα ευχαριστηθεί. Αυτός ο μπάσταρδος το άξιζε! 

 Όπως ανέφερα λοιπόν σήμερα σχεδιάζουμε ένα μεγάλο πάρτυ για σήμερα. Οι γονείς του Λίαμ θα έλειπαν για αυτό το Σαββατοκύριακο και βρήκαμε την τέλεια ευκαιρία να μοιραστούμε την χαρά μας με όλους τους υπόλοιπους γιατί επιτέλους αποφοιτούμε! Η αλήθεια είναι ότι σχεδόν κάθε σαββατόβραδο 'μοιραζόμαστε αυτή τη χαρά' αλλά δεν μπορείτε να μας κατηγορήσετε για αυτό. Θέλουμε να ζήσουμε την ζωή μας όσο περισσότερο μπορούμε και τι καλύτερο από ένα πάρτυ; 

Την ώρα που τα σκεφτόμουν όλα αυτά άκουσα ένα μουγκρητό από το δίπλα δωμάτιο. Χα! Μάλλον ο Λίαμ θα είχε ξυπνήσει και ήταν ελαφρύ ποτήρι παρόλο που έπινε πολύ! Σηκώθηκα λοιπόν να πάω στο δωμάτιο του - είχα κοιμηθεί στο δεύτερο δωμάτιο του. Αυτό το παιδί έχει τεράστιο σπίτι και πολλά δωμάτιο. Τα πλεονεκτήματα του να έχεις παππού δικηγόρο και γονείς διάσημους δικηγόρους... Και εγώ όμως έτσι ήμουν οπότε δεν τον κρίνω. Το να είσαι πλούσιος και όμορφος όπως εγώ έχει πολλά και η ζωή σου είναι πολύ πιο εύκολη από όσο οι άλλοι φαντάζονται και πρέπει να ομολογήσω ότι το καλύτερο από όλα αυτά είναι τα κορίτσια και τα αυτοκίνιτα. Ναι τα περνάμε καλά.

Μπαίνοντας λοιπόν στο δωμάτιο του Λίαμ τον βρήκα να κάθεται στο κρεβάτι μου με δύο μπουκάλια νερό και τρεις ασπιρίνες στο χέρι. Και φανταστείτε είχε πιει μόνο τέσσερις μπύρες! Εντάξει ίσως να είναι υπερβολική ποσότητα για κάποιους αλλά όχι για μένα. 

"Άσε τις ασπιρίνες και ντύσου να πάμε να αγοράσουμε ποτά για το βράδυ" φώναξα.

"Άσε με λίγο ρε βλάκα, δεν βλέπεις πως είμαι;" απάντησε με ένα μορφασμό εξαιτίας του πονοκεφάλου.

"Σε βλέπω και δεν σε καταλαβαίνω. Πάντως δεν μπορείς να πεις.. άξιζε! Χθες τσάκισα τον Τζέιμς! Ήθελε να κάνει και φιγούρα ο άχρηστος με το καινούργιο αυτοκίνιτο που του πήρε ο μπαμπάκας του." εκνευρίστηκα πάλι.

Feel the Rush (greek)Where stories live. Discover now