Κεφάλαιο 11 ~ School {part 2}

398 27 0
                                    

Α.Ν.
Το κεφάλαιο αυτό βασικά είναι filler και μιλάει αποκλειστικά για την πρώτη μέρα της Έλενας στο σχολείο, τη σχέση της με τους καθηγητές και τους υπόλοιπους μαθητές της. Ο Μάικ δεν θα παίξει ιδιαίτερο ρόλο και οι σκέψεις της κοπέλας για την τελευταία επαφή που είχαν στους διαδρόμους του σχολείου θα αποκαλυφθούν στο επόμενο κεφάλαιο που θα ανέβει αμέσως. (Ξέρω ότι είχα πει ότι θα ανεβάσω χθες το βράδυ αλλά πήγα για κάτι εξετάσεις οπότε δεν μπόρεσα <3) Το μόνο ουσιαστικό του κεφαλαίου νομίζω ότι είναι η Λιζ και κάποιες καινούργιες γνωριμίες. Ο Χάρρυ θα εμφανιστεί επίσης στο επόμενο κεφάλαιο!!! 
Τα σχόλια είναι όπως πάντα υπέροχα! Σας ευχαριστώ όσους συνεχίζετε να διαβάσετε αυτή τη -ο Θεός να τη κάνει- ιστορία! 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Elena's POV.

Μπήκα στην πρώτη μου τάξη χωρίς να κοιτάξω τον Μάικ και αποφάσισα να ασχοληθώ με πιο σημαντικά πράγματα. Να κάνω αισθητή την παρουσία μου. 
Πρώτο μάθημα: Άλγεβρα.

Εδώ πρέπει να αναφερθεί ότι παρόλο που είμαι αυτή που είμαι, μου αρέσουν κάποια μαθήματα και ασχολούμαι πραγματικά μαζί τους. Ένα από αυτά δεν είναι η Άλγεβρα για παράδειγμα. Δεν μου αρέσει, την απεχθάνομαι και ελπίζω μια μέρα να απαγορεύσουν αυτό το μάθημα στα σχολεία όλου του κόσμου. Αργοπορημένη καθώς ήμουν οι υπόλοιποι συμμαθητές μου είχαν ήδη αρχίσει να κρατάν σημειώσεις και μόλις μπήκα μέσα όλα τα βλέμματα στράφηκαν πάνω μου..Showtiiiiime!
Η καθηγήτρια όρθια μπροστά στην έδρα της με κοιτούσε με αυστηρό ύφος χωρίς να μιλάει. Εγώ χωρίς κανέναν δισταγμό πήγα και στάθηκα μπροστά στην τάξη και τους κοίταξα όλους έναν έναν.
"Είμαι η Έλενα Τέιλορ, μισώ την άλγεβρα και ο μόνος λόγος που βρίσκομαι εδώ είναι γιατί θέλω να γνωριστώ με όλους." άρχισα. "Στο επόμενο μάθημα θα σας απαλλάξω από την απουσία μου και δεν θα με ξαναδείτε πιθανόν για αρκετό καιρό." Είχαν ήδη αρχίσει να ακούγονται χαχανητά. Γυρνώντας στην καθηγήτρια που συνέχιζε να με κοιτάει αμίλητη αλλά όχι με αυστηρότητα πια συνέχισα "Πιθανόν με το που κάτσω στο τελευταίο θρανίο της τάξης που κάθεται το παιδί με την κίτρινη ζα το οποίο καλά θα κάνει να σηκωθεί τωρα.." άκουσα θόρυβο και συρσίματα καρέκλων που έδειχναν ότι το παιδί είχε ήδη αλλάξει θέση.."θα έρθετε να μου δώσετε ένα σημείωμα που θα μου λέτε να πάω στον διευθυντή και ότι παίρνω τιμωρία για τον υπόλοιπο μήνα. Ε λοιπόν δεν χρειάζεται να σπαταλήσετε τον χρόνο σας..θα πάω ούτως ή άλλως στον διευθυντή αργότερα. Ευχαριστώ για την προσοχή σας." είπα κια χαμογελώντας ειρωνικά την ώρα που οι υπόλοιποι έσκασαν στα γέλια κατευθύνθηκα στο άδειο πλέον θρανίο. Και περίμενα την αντίδραση της καινούργιας καθηγήτριας.

Feel the Rush (greek)Where stories live. Discover now