Κεφάλαιο 15 ~ The Date.

377 29 9
                                    

Elena's POV

Η εβδομάδα πέρασε χωρίς να το καταλάβω. Εγώ με την Λιζ ήμασταν μαζί όλη μέρα, ο Λίαμ δενόταν πιο πολύ μαζί της και όσο περίεργο και αν φαίνεται εγώ και ο Μάικ δεν ανταλλάσαμε πλέον καμία προσβολή. Για την ακρίβεια δεν μιλάγαμε καθόλου. Μετά από τα μηνύματα που ανταλλάξαμε εκείνη τη μέρα είχε εξαφανιστεί από προσώπου γης. Μιας και δεν είχα τίποτα να ασχοληθώ λοιπόν δεν κατάλαβα πότε πέρασαν οι μέρες και έφτασε η Παρασκευή. Το ραντεβού με τον Χάρρυ πλησίαζε και είχα αγχωθεί εξαιτίας της έκπληξης που μου είχε. Καταρχάς δεν μου αρέσουν οι εκπλήξεις. Πόσες φορές να το πω; Αλλά δεν μπορώ να κάνω πίσω..με βοήθησε με ένα πολύ σημαντικό θέμα και αξίζει να πάρει την ανταμοιβή του. 

Είχα πει στην Λιζ για το ραντεβού αυτό και δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκε. Προτιμούσε στην θέση του Χάρρυ να είναι ο Μάικ αλλά μόλις μου είπε τη σκέψη της την αποπήρα και δεν ξαναμίλησε. Αντιθέτως είπε πως θα με βοηθήσει να βρω τα κατάλληλα ρούχα. Και μόνο στη σκέψη ότι η Βασίλισσα του Ουράνιου Τόξου θα βοηθούσε εμένα να ντυθώ...μπρρρρρ - ανατρίχιασα. Αλλά για να μην την στεναχωρήσω αποφάσισα  να την αφήσω και μπορεί να έκρυβα ρούχα σε έναν θάμνο για να αλλάξω στη συνέχεια.

Styles:

Θα περάσω να σε πάρω στις 9. Να είσαι έτοιμη;) xx

Τέλεια..και η ώρα ήταν ήδη 7.30!!!

Χωρίς να χάσω χρόνο έστειλα μήνυμα στη Λιζ η οποία σε χρόνο μηδέν ήταν σπίτι μου και έψαχνε την ντουλάπα μου. Μετά από κανα 10λεπτο όμως βγήκε έξω απογοητεύμενη.. ήμουν τόσο σίγουρη ότι θα γίνει αυτό.

"Μα καλά.. Μόνο αυτά τα χρώματα; Τίποτα άλλο; Λίγο πιο χαρούμενο;" είπε έτοιμη να κλάψει. Τόσο απελπισμένη ήταν.

"Χαχαχχαχαχα σου είπα να με αφήσεις να το κάνω μόνη μου! Αλλά επέμενες! Τώρα περίμενε εδώ να ντυθώ εγώ όπως θέλω και.." αλλά με μια κίνηση του κεφαλιού με διέκοψε.

"Όχι! Όταν λέω ότι θα τα καταφέρω θα τα καταφέρω. Περίμενε εδώ λίγο.. έχω μια ιδέα." μου είπε και ξαναμπήκε στην τεράστια ντουλάπα μου. Μέχρι να βγει εγώ έκανα μπάνιο και στέγνωσα τα μαλλιά μου. Η ώρα ήταν 8.15 όταν η κοκκιναμάλλα φίλη μου βγήκε με ένα χαμόγελο ενθουσιασμού. Τα χέρια της ήταν πίσω από την πλάτη της και έκρυβαν απ' όσο κατάφερα να δω ένα μαύρο ύφασμα. Τουλάχιστον το χρώμα είναι ωραίο. 

"Νομίζω ότι βρήκα ό,τι πρέπει." είπε και φανέρωσε το ρούχο που έψαχνε τόση ώρα. Ένα μάυρο φόρεμα που κατέληγε λίγο πάνω από το γόνατο. Ήταν πολύ απλό χωρίς ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αλλά αυτό δεν άλλαζε το γεγονός ότι ήταν φόρεμα και εγώ δεν φόραγα φορέματα.

Feel the Rush (greek)Onde histórias criam vida. Descubra agora