Feel the Rush (greek)

1.7K 45 8
                                    

Elena Taylor

Ένα κορίτσι διαφορετικό από όλα τα άλλα. Ποτέ μην της προτείνεις να πάτε για ψώνια και μην της αναφέρεις ότι της πάει το ροζ. Από πολύ μικρή έκανε παρέα μόνο με αγόρια και έχει υιοθετήσει το χαρακτήρα τους. Λατρεύει τα αυτοκίνιτα, ακούει metal και παίζει κιθάρα.Οι έρωτες οπως αυτοί πιστεύει δεν ειναι για αυτή και προτιμάει το χαρακτηρισμό forever alone.Τι κρύβεται όμως πίσω από τον σκληρό αυτό χαρακτήρα; Όπως λένε όλοι κάτι αγαπάν και κάτι έχουν χάσει.. 

Mike Landon

Ένα αγόρι όπως όλα τα άλλα; Δεν θα το έλεγα. Το πιο διάσημο αγόρι του σχολείου, όμορφος και ταλαντούχος αθλητής. Όλα τα κορίτσια είναι στα πόδια του και φυσικό είναι ο εγωισμός του να ξεπερνάει τα φυσιολογικά όρια. Αυτοκίνητα, μουσική, πάρτυ είναι η καθημερινότητά του. Και τότε την βλέπει - καινούργια στο σχολείο, πανέμορφη και διαφορετική. Ήταν σίγουρος ότι το πολύ σε 2 μέρες θα είχε τελειώσει μαζί της. Έκανε μοιραίο λάθος..

Harry Styles

Φίλος από το παρελθόν που έρχεται για να δυσκολέψει τα πράγματα. Ή και να τα κάνει ακόμα καλύτερα. Είναι όμορφος, έχει πολλές θαυμάστριες και λατρεύει τα αυτοκίνιτα. Το παρελθόν του όμως είναι ένα κενό χαρτί που πρέπει να γεμίσει σύντομα αλλιώς θα βρεθεί σε μπελάδες...

"Τα ετερώνυμα έλκονται". Αυτό λένε όλοι και στηρίζουν ιστορίες πάνω σε αυτό. Τι γίνεται όμως με τα ομόνυμα; Υποτίθεται ότι παρόλο που είναι ίδια δεν ταιριάζουν μεταξύ τους. Η ιστόρια αυτή λοιπόν είναι για να αναλύσει και να μας αποδείξει αν ισχύει ή όχι αυτή η θεωριά ..

Λοιπόν.......αυτό ήταν. Είναι το πρώτο βιβλίο που γράφω και δεν ξέρω αν θα τα πάω καλά ή όχι. :/ Δεν γράφω τόσο συχνά οπότε δεν με λέτε και ταλέντο. Παρόλα αυτά θα κάνω μια προσπάθεια. Αφήστε σχόλιο για να μάθω αν σας φαίνεται ενδιαφέρον ή όχι η ιδέα μου. xoxo <3

_ek_

Feel the Rush (greek)Where stories live. Discover now