Mike's POV
Αφού είπα κάμποσες μπύρες με την Έλενα αποφάσισα να πάω να μιλήσω στην κοπέλα που είχα αναφέρει νωρίτερα. Ούτως ή άλλως είχα βαρεθεί εδώ μέσα και ήθελα να φύγω. Πλησίασα λοιπόν και έκατσα εκεί που πριν λίγο κάθονταν οι φίλες οι οποίες είχαν φύγει.
"Γεια σου." της είπα με το πιο γοητευτικό μου χαμόγελο.
"Γεια και σε εσένα." είπε ανταποδίδωντας το χαμόγελο.
"Είμαι ο Μάικ και αναρωτιέμαι αν θα μπορούσα να έχω το ονοματάκι σου.." ρώτησα.
"Είμαι η Λέιλα και θα προτιμούσα να μην σου 'δώσω' το ονοματάκι μου. Σου πάει το Μάικ."
"Μπα μπα και χιούμορ;"
"Χρειάζεται και λίγο από αυτό."
"Γεια πες μου λοιπόν..Λέιλα τι κάνει μια τόσο όμορφη κοπέλα μόνη της σε ένα τόσο βαρετό μέρος;"
"Βασικά το μέρος αυτό είναι του πατέρα μου και μ'αρέσει να περνάω εδώ την ώρα μου." αποκρίθηκε αφληνοντάς με έκπληκτο.
"Του πατέρα σου ε; Δεν το γνώριζα..αλλά ειλικρινά για τύπους σαν εμένα είναι τελείως βαρετό.." της είπα.
"Για τύπους σαν εσένα ε; Δεν ξέρω τι εννοείς με αυτό.. δεν είσαι ο τύπος μου έτσι κι αλλιώς." συνέχιζε να με σοκάρει όσο μίλαγε. Αφού είμαι ο τύπος όλων τον κοριτσιών! Εντάξει εκτός από της κοπέλας στο μπαρ που οι φίλοι μου την είχαν φέρει για να μου σπάσουν τα νεύρα. Αυτή δεν ήταν κορίτσι. Ήταν διάβολος.
"Και ποιος είναι ο τύπος σου μικρή;" ρώτησα.
"Θα σοκαριστείς.." μου είπε.
"Δοκίμασέ με." της είπα. Όποιος και αν ήταν ο ..τύπος της θα της τον άλλαζα μέχρι να γυρίσουμε μαζί σπίτι μου.
"Αυτή η κοπέλα που καθόταν τόση ώρα δίπλα σου και πίνατε μπύρες." είπε και κοίταξε την Έλενα. Πλάκα κάνει έτσι; Αποκλείεται. Αν και είναι η μόνη λογική εξήγηση για το ότι δεν της αρέσω.
"Ααα..συγνώμη δεν κατάλαβα ότι έχεις άλλες προτιμήσεις." της είπα.
"Δεν πειράζει. Δύσκολα το καταλαβαίνει κανείς. Αλλά ο καθένας έχει το δικαίωμα να είναι όποιος θέλει οπότε.. Καταλαβαίνεις. Την ξέρεις τέλος πάντων;" με ρώτησε.
"Ναι,δυστυχώς. Και σου προτείνω να μην μπλέξεις μαζί της.. είναι διαφορετική από τις υπόλοιπες κοπέλες." είπα και ένιωσα ένα τσίμπημα ενόχλησης στο στομάχι μου. Για κάποιον λόγο δεν μου άρεσε που η Λέιλα παρατηρούσε την Τέιλορ ..έτσι. Γιατί όχι μια άλλη κοπέλα;
"Και εγώ διαφορετική από τις άλλες κοπέλες είμαι αν το καλοσκεφτείς." είπε με ειρωνικό ύφος.
"Ναι αλλά δεν το εννοώ έτσι. Βασικά δεν είναι καν διαθέσιμη." της είπα και άρχισα να θυμώνω.
"Εντάξει τότε. Δεν πρόκειται να μπω ανάμεσα στο ονειρεμένο ζευγάρι." είπε γελώντας.
"Το ποιο;" ρώτησα.
"Εσένα και αυτή. Σε έβλεπα πως την κοίταγες τόση ώρα. Δεν είμαι ηλίθια καλό μου." απάντησε συνεχίζοντας να γελάει.
"Μην λες βλακείες. Εγώ μισώ την ύπαρξή της και αυτή τη δικιά μου." αποκρίθηκα στην κοπέλα.
"Μπορείς να το πεις όσες φορές θες μέχρι να το πιστέψεις γλυκέ μου." είπε.
YOU ARE READING
Feel the Rush (greek)
Fanfiction"Τα ετερώνυμα έλκονται". Αυτό λένε όλοι και στηρίζουν ιστορίες πάνω σε αυτό. Τι γίνεται όμως με τα ομώνυμα; Υποτίθεται ότι παρόλο που είναι ίδια δεν ταιριάζουν μεταξύ τους. Η ιστόρια αυτή λοιπόν είναι για να αναλύσει και να μας αποδείξει αν ισχύει ή...