Mike's POV
Με νίκησε. Με νίκησε και αντιδρούσε σαν να μην μου είχε διαλύσει την φήμη που έχτιζα τόσα χρόνια. Και μάλιστα ήταν η μόνη που είχε νικήσει τον Στάιλς, τον καλύτερο οδηγό που γνωρίσαμε ποτέ. Πάμε καλά; Κάτι γινόταν με αυτήν την κοπέλα. Μου προκαλούσε μίσος και θαυμασμό ταυτόχρονα. Μπορούσε να με τρελάνει με την εμφάνισή της και αμέσως μετά να με κάνει να την μισήσω για αυτό που μου έκανε. Πάντως σίγουρα μου άναψε τον ενθουσιασμό για να την γνωρίσω καλύτερα γιατί σίγουρα αυτά που μου έλεγε ο Στάιλς δεν ήταν αρκετά - έπρεπε να μάθω ποια κοπέλα τολμούσε να τα βάλει μαζί μου. Ούτε καν η Τζέιντ που ήταν μέλος της παρέας δεν σήκωσε ποτέ κεφάλι εναντίον μου αν και το έκανε με όλους τους άλλους.
Αφού αρνήθηκε την πρότασή μου να την πάω μέχρι το σπίτι της επέστρεψα στο πάρτυ. Καθώς κατευθυνόμουν στον καναπέ ένιωσα κάποιον να με χτυπάει στον ώμο και να προχωράει. Γύρισα και -ποιος άλλος;- ο Στάιλς χαμογελούσε ειρωνικά κρατώντας τα κλειδιά του αυτοκινίτου του στα χέρια.
"Τι θες Στάιλς;" ρώτησα χωρίς όρεξη.
"Να σου δώσω μια φιλική συμβουλή, ακόμα και αν δεν είμαστε φίλοι. Μην παίξεις μαζί της. Μην παίξεις μαζί της γιατί θα σε διαλύσει. Όχι μόνο με έναν ανούσιο αγώνα ταχύτητας. Θα σου αφήσει σημάδι..και αν δεν καταλαβαίνεις τι εννοώ τώρα ελπίζω να μην φτάσεις ποτέ να καταλάβεις." είπε σοβαρά χωρίς ίχνος ειρωνίας ή σαρκασμού.
"Γιατί πράγμα μιλάς πάλι;" έπαιζα και τον αδιάφορο τρομάρα μου..
"Ξέρουμε πολύ καλά και οι δύο. Αλλά για να στο κάνω πιο λιανά, μείνε μακρυά της." Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια του πριν υποχωρήσει.
Αποφάσισα να μην δώσω σημασία αυτή τη στιγμή στα λόγια του αν και αποτυπώθηκαν καλά στο κεφάλι μου..θα με σημαδέψει...τι εννοεί;
Έφτασα στο γνωστό σημείο που είχε μαζευτεί ξανά όλη η παρέα. Όλοι με κοίταξαν και άρχισαν αμέσως τα σχόλια για τον αγώνα.
"Πως γίνεται να σε νίκησε ένα κορίτσι;"
"Ποια είναι αυτή τέλος πάντων;"
"Νομίζει ότι έκλεψε τις εντυπώσεις..."
"Φυσικά και το έκανε! Είναι η μόνη που νίκησε τον Στάιλς."
"Δεν ξέρει που μπλέκει."
"Βασικά" απάντησε στο τελευταίο σχόλιο ο Μπεν, "ο φίλος μας από 'δω δεν ξέρει που μπλέκει."
YOU ARE READING
Feel the Rush (greek)
Fanfiction"Τα ετερώνυμα έλκονται". Αυτό λένε όλοι και στηρίζουν ιστορίες πάνω σε αυτό. Τι γίνεται όμως με τα ομώνυμα; Υποτίθεται ότι παρόλο που είναι ίδια δεν ταιριάζουν μεταξύ τους. Η ιστόρια αυτή λοιπόν είναι για να αναλύσει και να μας αποδείξει αν ισχύει ή...